“Kerst”

Passage
Geclassificeerd als nr. 21 van 204 dingen om te doen in Den Haag
Attractiegegevens
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral even gaan kijken in de stad zo mooi nu in de passage de grote kerstboom staat er weer. Een mooie plek om foto's te maken voor een leuke kerstkaart. Loop dan ook even door naar de Bijenkorf.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie drinken en even winkelen. Mooie plek vrij klein je bent er zo doorheen gelopen. Redelijk dure maar wel leuke winkels. Let op parkeren in de omgeving is duur.

21 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk om doorheen te wandelen en te kijken naar de mooie winkels. Ook de architectuur is prachtig.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval liepen wij door dit winkelcentrum en ik was meteen verbaasd hoe mooi het was. Zeker de moeite waard om doorheen te lopen.

Bekijk meer beoordelingen
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Travel back in time! Statig winkelcentrum in zeer originele staat. MUST SEE locatie en geschikt voor het hele gezin. Ook mooi na sluitingstijd van de winkels.

In Passage geweest? Deel je ervaringen!