Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Schitterende gallerij

Qua architectuur te vergelijken met de koninginnegallerij te Brussel maar de winkels in de Passage ... meer lezen

Beoordeeld op 17 oktober 2018
Jan R
Hasselt, België
via mobiele applicatie
Prachtig pand

Tijdens ons bezoek aan het Binnenhof hier even doorheen gelopen. Het is echt een prachtig pand ... meer lezen

Beoordeeld op 28 september 2018

vanaf US$ 17,40
vanaf US$ 172,60
vanaf US$ 18,50
Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Koffie drinken en even winkelen. Mooie plek vrij klein je bent er zo doorheen gelopen. Redelijk dure maar wel leuke winkels. Let op parkeren in de omgeving is duur.

Beoordeeld op 21 oktober 2017

Heerlijk om doorheen te wandelen en te kijken naar de mooie winkels. Ook de architectuur is prachtig.

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Per toeval liepen wij door dit winkelcentrum en ik was meteen verbaasd hoe mooi het was. Zeker de moeite waard om doorheen te lopen.

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Travel back in time! Statig winkelcentrum in zeer originele staat. MUST SEE locatie en geschikt voor het hele gezin. Ook mooi na sluitingstijd van de winkels.

Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooie oude passage midden in het centrum van Den Haag. Aparte winkels en leuke cafés en restaurantjes.