“Mooi authentiek winkelcentrum, sfeervol.”
Beoordeling van Passage

Passage
Geclassificeerd als nr. 19 van 190 dingen om te doen in Den Haag
Attractiegegevens
21 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk om doorheen te wandelen en te kijken naar de mooie winkels. Ook de architectuur is prachtig.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval liepen wij door dit winkelcentrum en ik was meteen verbaasd hoe mooi het was. Zeker de moeite waard om doorheen te lopen.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Travel back in time! Statig winkelcentrum in zeer originele staat. MUST SEE locatie en geschikt voor het hele gezin. Ook mooi na sluitingstijd van de winkels.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie oude passage midden in het centrum van Den Haag. Aparte winkels en leuke cafés en restaurantjes.

Bekijk meer beoordelingen
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral veel gekeken en weinig geshopt. Mooie omgeving, winkelaanbod niet heel bijzonder.
Tijd voor een kop koffie genomen, leuke omgeving om eens rond te kijken.

Reizigers die Passage bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Passage geweest? Deel je ervaringen!