“Prima”

Passage
Geclassificeerd als nr. 20 van 148 dingen om te doen in Den Haag
Attractiegegevens
4 februari 2017 beoordeeld

Leuke ingerichte shopplaats. Het is zoeken doorheen Nederland, zoals deze kom je er niet vaak tegen. Bij momenten wel druk.

Tal van winkels en eetgelegenheden

Datum van activiteit: september 2016

7 januari 2017 beoordeeld

een grote maar gezellige overdekte winkelstraat met kleinere winkeltjes en af en toe een cafeetje of restaurantje. Met de Kerstdagen aangenaam vertoeven.

Datum van activiteit: januari 2017
16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaliter moet je altijd al wel even door de Passage lopen maar nu tegen de kerst is hij ook nog eens volledig versierd. Een grote kerstboom in het hart maakt de kerstsfeer helmaal compleet.

Datum van activiteit: december 2016
6 december 2016 beoordeeld

Als Hagenees ben ik ondertussen wel gewend aan de Passage. Het was laatst dat mijn vriendin mij erop wees hoe mooi het eigenlijk is. De winkels in de Passage zijn niet mijn favoriete (behalve Popocatepetl, Mijn favoriete Mexiaan) maar het bouwwerk is al mooi genoeg van zich zelf. Zeker de moeite waard om even te bekijken als je in Den Haag bent.

Datum van activiteit: november 2016
Bekijk meer beoordelingen
6 december 2016 beoordeeld

Prachtige passage, gezellig heerlijk om te winkelen 2 maal per jaar komen wij uit IJmuiden om hier een weekend ons te vermaken, leuke winkels en heel gezellig een van de mooiste passages. Winkelstraten heel kerst zweervol ingericht met lichtjes vooral in de avond.

Datum van activiteit: december 2016

Reizigers die Passage bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Passage geweest? Deel je ervaringen!