Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Schitterende gallerij

Qua architectuur te vergelijken met de koninginnegallerij te Brussel maar de winkels in de Passage ... meer lezen

Beoordeeld op 17 oktober 2018
Jan R
Hasselt, België
via mobiele applicatie
Prachtig pand

Tijdens ons bezoek aan het Binnenhof hier even doorheen gelopen. Het is echt een prachtig pand ... meer lezen

Beoordeeld op 28 september 2018

vanaf US$ 17,40
vanaf US$ 172,60
vanaf US$ 18,50
Beoordeeld op 6 december 2016

Prachtige passage, gezellig heerlijk om te winkelen 2 maal per jaar komen wij uit IJmuiden om hier een weekend ons te vermaken, leuke winkels en heel gezellig een van de mooiste passages. Winkelstraten heel kerst zweervol ingericht met lichtjes vooral in de avond.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

De prachtige oude Passage en de nieuwe moderne Passage maken een mooie doorgang in Den Haag....in het oude gedeelte de wat statige winkels....o.a. Van Akkerman de kantoorboekhandel....galeries en mooie schoenenzaken...halverwege de nieuwe Applestore, waar voorheen de mooie boekhandel gevestigd was...
Nu ook de nieuwe Nespressowinkel...
Het nieuwere gedeelte heeft de meer de wat gewonere boetieks...zo blijft het mooi in evenwicht en heeft de Haagse Passage voor ieder wat wils...

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 27 november 2016

Het is en blijft het mooiste winkelcentrum van Nederland. Het is ontzettend goed onderhouden en dat moet ook, het is niet voor niets het bekendste winkelcentrum van Nederland. In de Passage vindt je vele verschillende winkels, maar het mooiste is toch gewoon de pracht en praal van de Passage zelf.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 10 november 2016 via mobiele applicatie

Prachtig voorbeeld van ouderwetse grandeur in het centrum van Den Haag. Een monument dat de sfeer van vroeger nog in zich heeft. Waar de Haagse elite heen ging, om een kopje thee te drinken, te kijken maar vooral om gezien te worden. Gelukkig nog niet helemaal door grote winkelketens overgenomen. Goed te combineren met een bezoek aan het Binnenhof of een dagje winkelen in het centrum.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2016

De passage is prachtig gerestaureerd. Wat mij betreft misschien zelfs een beetje te, alles ziet er als nieuw uit. Een beetje veroudering geeft ook charme. Hoe dan ook blijft de passage uniek in Nederland en dus een bezoek zeker waard.

Datum van activiteit: oktober 2016