11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke nacht en ochtend beleefd bij Emma aan Zee. Een aanrader van vrienden. Geen idee waar onderstaande negatieve reacties op slaan. We werden netjes en vriendelijk ontvangen en sloten het verblijf af met een heerlijk en gevarieerd ontbijt op de kamer.

Het verblijf was schoon en de ruime badkamer met douche in bad voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen.

Enige minpuntje is dat het een gebied is waar je enkel betaald kunt parkeren. De kosten vallen echter erg mee aangezien het slechts om een deel van de dag gaat.

Complimenten en bij een volgend bezoek aan Den Haag en Scheveningen komen we graag terug!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
nannetta u, Manager van B&B Emma Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Wat een geweldig compliment. Jullie zijn altijd welkom,

19 februari 2017 beoordeeld

Dichtbij strand, boulevard, strandpaviljoens, restaurants, casino, bioscopen en Circus Theater, duinen en bossen, fietsroutes. Mooie slaapkamer en badkamer. Uitgebreid en lekker ontbijt. We komen zeker eens terug.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
nannetta u, Public Relations Manager van B&B Emma Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Dank u wel mijnheer Van der Linden dat uw verblijf goed bevallen is.
U bent altijd van harte welkom.

22 november 2016 beoordeeld

Super sfeervolle kamer voorzien van alle gemakken en uitgebreid ontbijt. Prachtige badkamer. Alles op loopafstand is, boulevard, circustheater, strand en duinen. Emma is op en top gastvrouw en verdient een PLUIM! Ze heeft ons een heel fijn weekend bezorgd.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner

Wat een positief geluid, dat doet ons goed. Dank u hartelijk!

9 november 2016 beoordeeld

De foto's die op de website staan hebben totaal geen relatie met de werkelijkheid. Het bed op de kamer bleek een goedkoop "buizenbed" te zijn en omdat de slaapkamer aan de straatkant ligt kan je ook niet echt spreken van een goede nachtrust. Badkamer en toilet bevinden zich op de gemeenschappelijke gang. In de ochtend krijg je een zeer sober ontbijt zonder broodjes en in totaal 2 keuzemogelijkheden voor het beleg. Hierbij welgeteld één kopje oploskoffie ... wij werden hier niet vrolijk van en gaan hier zeker ook nooit meer naar terug!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Wij bieden onze gasten een mooie en nette kamer aan. Vele gasten zijn erg tevreden. Op Zoover werden we als beste B@B verkozen.
Deze man heeft nooit bij ons overnacht.

20 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner