“Lekker lunchen!”

Ming Kee
Geclassificeerd als nr. 378 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
28 mei 2018 beoordeeld

Van Tilburg naar Den Haag met de Intercity. Uit het station rechtdoor over de tramrails richting Chinese wijk lopen. Zichtbaar door rode lampions over de weg.. Bij aankomst eerst naar het stadhuis gratis naar schone toiletten, op zondagen of feestdagen naar Bibliotheek voor de toiletten. dan naar Ming Kee voor een lunch. Links v.d. weg. Keuze genoeg, allerlei dagschotels of 3 soorten menu's bestaande uit rijst met naar keuze 2 groente- en 2 vleesgerechten.( vanaf €6,00 kun je hier al eten)Gratis thee erbij.
Diverse snacks en koek gekocht om mee naar huis te nemen. Vriendelijk personeel, snelle bediening en verse wokschotels. Kijk op de wand naar de schotels en prijzen, bestel aan de kassa en betaal. Vervolgens ontvang je een nummer, een beker thee en zoek een plaatsje, plaats het nummer zichtbaar op je tafel. Binnen een paar minuten wordt het bestelde gebracht en het nummer wordt ingenomen. Lekkere sambal kun je erbij vragen. Beslist een goedkoop adres om lekker te eten. Ook een aanrader om te bezoeken later in de middag bijvoorbeeld na het shoppen. Wees wel op tijd, rond 16.00 uur, op gemak eerst wat drinken. Etenstijd in Nederland kan het overal druk worden. Langere wachttijd! Overigens vind ik het altijd redelijk vlug gaan.
Afhaalgerechten mogelijk. Gedempte Gracht 405-B, 070-3638963 Den Haag

Datum van bezoek: mei 2018

11 mei 2018 beoordeeld

Wie goedkoop en lekker wil eten, kan hier terecht. Wij hadden "eend met zwarte bonen saus" en dat smaakte opperbest. Veel klanten voor een snelle hap. Verwacht geen gelegenheid waar men romantisch kan dineren. Bord leeg, weg wezen.

Datum van bezoek: mei 2018
15 april 2018 beoordeeld

op woensdagavond 11 april zijn wij samen wat gaan eten voordat we naar de muisical de Lion King in Scheveningen gingen. Ik had de mihoen met garnalen en mijn vriend Sichuan kip met rijst. Tijdens het eten merkten we nog niet zoveel maar één maal in circustheater ging het bij mij mis. Ik werd misselijk , draaierig, zweten, ongelooflijke pijn in de buik. Gelukkig éénmaal thuis heb ik de hele nacht naar de toilet gelopen ziek ziek en een dag later mijn vriend ook. Dit heeft 4 dagen geduurd. Ik deel dit om andere bezoekers te waarschuwen en om het restaurant eens hun hygiëne navte gaan, want dit kan echt niet!

Datum van bezoek: april 2018
11 maart 2018 beoordeeld

Smaakvol druk Chinees eethuis met grote keus aan losse gerechten of menu's. Al een goed menu beschikbaar van 6 euro. Inrichting vrij sober. Snelle bediening. Bediening kan iets vriendelijker. Gied gekegen bij de grote warenhuizen en winkels. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. In de buurt is wel een grote parkeergarage. Ook mogelijkheid om maaltijden af te halen. Een hele geroosterde eend kost 17 euro.

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Voor de vriendelijke bediening moet je hier niet zijn maar daar gaat het ook niet om. Als je voor een meer dan redelijke prijs een Chinese maaltijd wil dan zit je hier goed. Meer dan 7-8 euro ben je hier niet kwijt en dan krijg je een bord vol. De zeer goede prijs prestatieverhouding doet zeker terugkomen. De sambal is authentiek en kan zeer heet zijn als je er niet aan gewend bent, oppassen dus. Men serveert ook uit de Indonesische keuken maar daar heb ik geen ervaring mee.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Ming Kee bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Ming Kee geweest? Deel je ervaringen!