“Verdeelde mening”
Beoordeling van Sphinx II Steakhouse

Sphinx II Steakhouse
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Sphinx II Steakhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 280 van 1.529 Restaurants in Den Haag
Keukens: Barbecue
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met 4 personen gegeten. Verdeelde meningen: mijn tournedos was super mals en goed gebakken zoals ik m graag heb. Mijn collega’s hadden de Sphinx special (mixed grill) en daar was de kwaliteit / malsheid van de stukken vlees verdeeld. Taai versus mals.

13 april 2018 beoordeeld

Jammer dat de soep uit een blik kwam. Steak was wel goed. Voor social deal wel goed te doen, niet hoogwaardig. Wij waren de enigste personen, dat was jammer.

26 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk en smaakvol gegeten, met bediening die uitstekend aanvoelt wanneer je als gast even gestoord kunt worden.

2 januari 2018 beoordeeld

Bijzonder lekkere t-bone gegeten. Zeer aangenaam ontvangst en een mooi menu met veel keus. Wij komen hier snel weer terug!

29 december 2017 beoordeeld

restaurant redeleijk basic . de geserveerde Tournedos (350 gr) was uitstekend tegen een alleszins acceptabele prijs

Reizigers die Sphinx II Steakhouse bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

Den Haag, Zuid-Holland

In Sphinx II Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!