“Slecht eten en slechte service”

La Galleria boulevard Scheveningen
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 320 van 1.534 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Diner
Dineropties: Lunch, Diner
22 september 2020 beoordeeld

Wij zochten een goed pizza restaurant in Scheveningen . La galleria kwam als eerste op de lijst. We kwamen aan en mochten een plekje uitzoeken en bestelde wat te drinken. Water en fanta, de gastheer kwam aan met water en pepsi. oké kan gebeuren. dus we bestelde ons diner; pasta penne pollo pesto en een pizza margaritha. Toen dezelfde gastheer het had opgenomen werd het even later gebracht; pasta penne pollo pesto & een pizza pollo?! Weer een verkeerde bestelling, waarop zijn antwoord was “ ja ik vergeet het soms”. Dus weer wachten op de nieuwe pizza. De pasta was smaakloos en ook de pizza die later kwam had geen smaak. Van een Italiaanse pizza verwacht je toch een lekker gekruide tomatensaus? Maar dat was helaas niet zo, geen smaak en het proefde als pure tomatensaus zonder enkele kruiden. Verder was de bediening dus niet goed. Deze oudere gastheer leek er totaal geen zin in te hebben. 1 keer nooit meer.

Datum van bezoek: september 2020

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo slecht gegeten en gedronken. Zonde van het geld. Het eten was een grote zoutbak en de wijn leek wel azijn. Mijn advies! Snel doorlopen!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een jaarlijks bezoek aan Scheveningen hier al diverse malen gegeten. Dit jaar was de indruk minder dan in het verleden. De pizza was nat/vettig. In het verleden was dit beter. Dag erna gegeten op de locatie galleria kurhausplein. Hier was de pizza een stuk beter.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld

We hebben hier met ons tweeën gegeten en het was geen succes.

Personeel was onvriendelijk en kon slecht Nederlands. We hebben maar 1 drankje gehad omdat het personeel niet langs kwam lopen om te vragen voor een nieuw drankje.

We bestelde een familie pizza met een salade als bij gerecht. Ik vroeg aan de medewerker wat er allemaal in de salade zit en dat kon hij ons niet eens uitleggen en hij werd een beetje geïrriteerd.

Helaas kwam de salade al heel snel op tafel en hadden we bijna een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht.

Dit restaurant is zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij heerlijk en smaakvol gegeten,was voldoende, vriendelijk personeel mooie locatie,goede menukaart

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die La Galleria boulevard Scheveningen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Scheveningen, Den Haag

In La Galleria boulevard Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.