We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Super voor een oceaanliefhebber!” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Sea Life Scheveningen

Sea Life Scheveningen
Geclassificeerd als nr.29 van 167 dingen om te doen in Den Haag
2 beoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super voor een oceaanliefhebber!”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 14 augustus 2013

Heel informatief! Ipv er snel door heen te lopen..neem de tijd om te luisteren naar bv schildpadklas... en bv de vip tour achter de schermen. De film te bekijken. De voedermomenten te beleven. De zeesterren etc van dicht bij te bekijken. En nog veel meer.Wij zijn al jaren echte fans van Sealife.

Bezocht Maart, 2013
Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 19 augustus 2013
Beste Reisjessica,

Wat een goed review om te lezen en een bezoeker naar mijn hart! Het is erg fijn om te lezen dat jullie meer tijd nemen om ook werkelijk iets op te steken of deel te nemen. Helaas lopen veel bezoekers naar ons idee te snel van start naar eind en daarmee doen ze onze dieren en inspanningen maar zeker ook zichzelf tekort. We zijn dus erg blij met dit commentaar en hopen dat veel mensen er een voorbeeld aan nemen.

Hartelijke groet,

Waddinxveen
127 beoordelingen
46 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 46 nuttige stemmen
“Als je niet veel tijd hebt......”
3 van 5 bollen Beoordeeld op 30 juli 2013

Wil je naar exotische vissen kijken, maar je hebt niet veel tijd, ga dan naar Sea Life Scheveningen. De ruimte is beperkt, dus je bent er zo doorheen. Het viel een beetje tegen.

Bezocht April, 2013
7 beoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Erg leuk. ook zeker voor kinderen”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 30 juli 2013

Erg leuk en ook leerzaam. Voor de kinderen zijn er ook speciale opdrachtjes.
En de vissen zijn ook goed te zien voor ieder publiek.

Bezocht Juli, 2013
Beste Knorretje,
Bedankt voor de reactie naar aanleiding van het bezoek aan SEA LIFE, goed om te lezen!
Groeten, Boet Hensen
Enschede, Overijssel, Netherlands
106 beoordelingen
38 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 39 nuttige stemmen
“erg leuk”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 12 mei 2013

erg leuk bezoekje, zeker de moeite waard, als je met kinderen bent helemaal, ook een leuke uitleg erbij door het personeel.

Bezocht Mei, 2013
Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 21 mei 2013
Bedankt voor uw positieve reactie! Ik zal het doorgeven aan de medewerkers die op 12 mei de uitleg en presentaties hebben gegeven.
Hartelijke groet,
Boet Hensen
Chaam, Noord-Brabant, Netherlands
68 beoordelingen
37 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 29 nuttige stemmen
“Gezellig, leuk en leerzaam uitje”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 17 maart 2013 via mobiele applicatie

Mij twee dochtertjes (5 en 7) en ik hebben ons in maart '13 uitstekend vermaakt bij Sealife. De "roggenpoel", de zeepaardjes en het voeren van de Pacu's (soort Piranha's) waren absoluut hoogtepunten. De gangpaden zijn wat krap. Zoek dus een rustig moment uit voor bezoek, bijv. direct na openingstijd. De meiden waren enthousiast over de speurtocht. Totale bezoek, inclusief een hapje bij het restaurant, was dik 2 uur. Ligt pal aan zee, dus goed te combineren met uitwaaien en schelpen zoeken. Tot slot: kaartjes online kopen scheelt een paar euro.

Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordeling, 25 maart 2013
Beste Patrick,
Bedankt voor het plaatsen van je ervaringen met het bezoek aan SEA LIFE Scheveningen. Het is voor ons erg leuk om te lezen dat jullie een fijn bezoek hebben gehad! Wie weet zien we elkaar nog eens, hopelijk als het weer wat warmer is!
Nogmaals, bedankt voor je reactie, en groeten van alles vissen en zeedieren,
Boet Hensen, General Manager

Reizigers die Sea Life Scheveningen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Sea Life Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!