“Super voor een oceaanliefhebber!”
Beoordeling van Sea Life Scheveningen

Sea Life Scheveningen
Geclassificeerd als nr. 29 van 183 dingen om te doen in Den Haag
14 augustus 2013 beoordeeld

Heel informatief! Ipv er snel door heen te lopen..neem de tijd om te luisteren naar bv schildpadklas... en bv de vip tour achter de schermen. De film te bekijken. De voedermomenten te beleven. De zeesterren etc van dicht bij te bekijken. En nog veel meer.Wij zijn al jaren echte fans van Sealife.

Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2013

Beste Reisjessica,

Wat een goed review om te lezen en een bezoeker naar mijn hart! Het is erg fijn om te lezen dat jullie meer tijd nemen om ook werkelijk iets op te steken of deel te nemen. Helaas lopen veel bezoekers naar ons idee te snel van start naar eind en daarmee doen ze onze dieren en inspanningen maar zeker ook zichzelf tekort. We zijn dus erg blij met dit commentaar en hopen dat veel mensen er een voorbeeld aan nemen.

Hartelijke groet,
Boet Hensen, General Manager

30 juli 2013 beoordeeld

Wil je naar exotische vissen kijken, maar je hebt niet veel tijd, ga dan naar Sea Life Scheveningen. De ruimte is beperkt, dus je bent er zo doorheen. Het viel een beetje tegen.

30 juli 2013 beoordeeld

Erg leuk en ook leerzaam. Voor de kinderen zijn er ook speciale opdrachtjes.
En de vissen zijn ook goed te zien voor ieder publiek.

Beste Knorretje,
Bedankt voor de reactie naar aanleiding van het bezoek aan SEA LIFE, goed om te lezen!
Groeten, Boet Hensen

12 mei 2013 beoordeeld

erg leuk bezoekje, zeker de moeite waard, als je met kinderen bent helemaal, ook een leuke uitleg erbij door het personeel.

Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2013

Bedankt voor uw positieve reactie! Ik zal het doorgeven aan de medewerkers die op 12 mei de uitleg en presentaties hebben gegeven.
Hartelijke groet,
Boet Hensen

17 maart 2013 beoordeeld

Mij twee dochtertjes (5 en 7) en ik hebben ons in maart '13 uitstekend vermaakt bij Sealife. De "roggenpoel", de zeepaardjes en het voeren van de Pacu's (soort Piranha's) waren absoluut hoogtepunten. De gangpaden zijn wat krap. Zoek dus een rustig moment uit voor bezoek, bijv. direct na openingstijd. De meiden waren enthousiast over de speurtocht. Totale bezoek, inclusief een hapje bij het restaurant, was dik 2 uur. Ligt pal aan zee, dus goed te combineren met uitwaaien en schelpen zoeken. Tot slot: kaartjes online kopen scheelt een paar euro.

Boet H, General Manager van Sea Life Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2013

Beste Patrick,
Bedankt voor het plaatsen van je ervaringen met het bezoek aan SEA LIFE Scheveningen. Het is voor ons erg leuk om te lezen dat jullie een fijn bezoek hebben gehad! Wie weet zien we elkaar nog eens, hopelijk als het weer wat warmer is!
Nogmaals, bedankt voor je reactie, en groeten van alles vissen en zeedieren,
Boet Hensen, General Manager

Reizigers die Sea Life Scheveningen bekeken, bekeken ook

In Sea Life Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!