Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeker de moeite waard

Op een regenachtige dag naar dit museum gegaan. Echt een prachtige collectie: veel werken van ... meer lezen

Beoordeeld op 3 oktober 2020
annemariekusxx
Kamerik, Nederland
Mooi museum om de hoek van het vredespaleis.

Beoordeeld op 1 september 2020

vanaf US$ 21,11
vanaf US$ 12,06
vanaf US$ 132,69
Beoordeeld op 1 september 2020

mooie Mancini tentoonstelling. Jammer dat de schilderijen niet zo goed belicht worden, zodat diverse werken nogal spiegelden. Maar dit museum is toch wel heel bijzonder om te bezoeken. Ook de vast collectie de moeite waard en de tuin schitterend.
Het is ons al vaker opgevallen dat het beveiligingspersoneel nogal chagrijnig is. Een norse man achter de balie en een andere vrouwelijke collega ook niet al te vriendelijk. Heel jammer voor dit mooie museum.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Prachtige tentoonstelling over Antonio Mancini. Aanrader!
Ook de vaste collectie is zeer de moeite waard met o.a. een prachtig zeegezicht van Hendrik Willem Mesdag waarmee hij een gouden medaille op de Salon won.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit museum is een aanrader. De vertrekken zijn prachtig de collectie divers en interessant. De expositie was ook heel leuk en stijlvol ingedeeld. De buiten tuin was geweldig.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Prachtig museum, die prachtige werken van Mesdag en van schilders van de Haagse school laat zien. Sfeervol, goeder collectie. Nu extra aantrekkelijk door expositie van werken van Antonio Mancini.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020

Mooie tentoonstelling over het werk van kunstenaar Mancini. Volop uitleg over de aankopen van Hendrik Willem Mesdag en het feit dat hij de Nederlandse mecenas was van Mancini. Heerlijk om gewandeld te hebben tussen de werken van Mancini en deze werken bewonderd te hebben. Daarna nog even bij de vaste collectie langs, wat al was ik daar vaker, ik heb mijn favorieten en daar kan ik nooit genoeg van krijgen!!!

Datum van activiteit: juni 2020