“Weer goed ”
Beoordeling van Restaurant Full Moon

Restaurant Full Moon
Reserveren met
Restaurant Full Moon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 267 van 1.495 Restaurants in Den Haag
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Bij Full Moon beleeft u een authentieke Kantonese shared dining ervaring, ideal voor mensen die verschillende gerechten willen proeven en delen. Voor een vast bedrag kan je onbeperkt genieten uit meer dan honderd soorten Dim Sum, Wok, BBQ gerechten en Hotpot. De moderne en luxueuze inrichting maakt het geschikt voor zowel zakelijke als privé aangelegenheden. Het restaurant beschikt over 150 zitplaatsen met airconditioning. Full Moon is gesitueerd in het Chinatown van Den Haag, in het hartje van centrum. De Bijenkorf en Mediamarkt aan de Grote marktstraat liggen op slechts 400 meter afstand van het restaurant.
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer hier gaan eren, dat zegt genoeg. En er komt vast nog wel een keer.

Binnen het concept, all you can eat, zeer goede kwaliteit, goede bediening en zeer veel keuze. Je kan ook a la carte eten. Wij hadden all you can eat en bestelden ook iets van de a la carte kaart, dat was geen punt. Wel apart betalen uiteraard.
Ook leuke drankjes te bestellen.
Je mag 3 uur, wij zaten daar overheen, werd geen punt van gemaakt.

Jammer genoeg nog steeds geen grote theepot met thee voor heel de tafel te krijgen bij de all you can eat. En dat blijft een klein min puntje, is ook zo on-Chinees. Maak één grote pot jasmijnthee en reken voor vier personen thee, kost hetzelfde en kost jullie minder moeite en afwas. Ook minder ruimte op tafel. Met blaadjes ook lekkerder.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor echt en origineel Chinees eten kun je hier prima terecht! Zowel Dim Sum als vlees-en visgerechten. Beter dan een gemiddels Chinees-Indisch restaurant.

19 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen zaterdag daar gegeten met 4 personen. Eerste ontvangst door een man, dat ging goed. Vervolgens een vrouw aan tafel wil je a la carte of all you can eat, waarop een van ons twijfelde en vroeg wat het verschil was, omdat ze het a la carte menu niet kenden. Het chagrijnige antwoord was a la carte is a la carte en all you can eat is all you can eat. De toon werd wel gezet, maar ok hopelijk heeft ze een slechte dag en is ze de enige. Helaas voor ons was ze niet de enige en waren zij en een andere vrouwelijke collega degene die meestal kwamen en helaas voor ons was die collega niet veel beter gestemd. Gelukkig waren er ook een paar wel gewoon vriendelijk, maar voornamelijk de vrouwen waren slecht gehumeurd. Toch voor de all you can eat gekozen, maar dat is all you can get...... 5 rondes max 5 gerechten per ronde. Geen probleem dat is meer dan genoeg zou je denken en dat krijg je nooit op. De 1e ronde ging vrij vlot en alles werd op tafel ge.......... en nu uitzoeken wat wat is. Prima om te delen, maar dat je een hap moet nemen om erachter te komen of het de gyoza met vlees of appel is is niet echt handig. Bij dit soort restaurants zijn er best wat gerechten die gestoomd of gefrituurd zijn en op elkaar lijken. Voor hen misschien niet, maar zeg dan iets als je het neerkwakt op tafel. 2e ronde gingen er een paar een hotpot starten. Wat blijkt om de hotpot te starten wordt de bouillon ook al als een item gezien. Saus of een topping voor de hotpot zoals soja saus wordt ook gezien als een item. Dit was niet echt duidelijk, maar dat werd het pas toen de 2e ronde kwam. 2 pannetjes met bouillon, paar stukjes rode peper, paar stukjes bosui, soja saus, gebakken uitje, van de ingevulde items die in de hotpot konden werden er dus een aantal door hen geschrapt. Kan zijn, maar geef het dan aan. Uiteraard werden de duurste ingrediënten door hen geschrapt. 3e ronde besteld en niet alle items werden geleverd en het duurde ook veel te lang. Steeds vragen of je je bestellijst terug kan krijgen om te bestellen en dan keken ze je aan van huh??? Al had je de lijst wel ingevuld, dan haalden ze vuil servies weg, maar de bestellijst bleek stug liggen, waardoor we er maar mee gingen zwaaien en het restaurant zat al niet zo vol. Maar ok de 3e ronde daar werd ook wintermeloen ingevuld. Die was al eerder ingevuld, maar we dachten vanwege het schrappen niet geleverd. Dan maar meer meloen deze ronde, maar die kwam weer niet (het klopt er staat seizoensartikel, maar ja wintermeloen denkt de leek in februari). Toen we het uiteindelijk maar vroegen bleek deze er niet te zijn, kan maar wees duidelijk en hoppa weer 3 keuzes minder want ze waren wel ingevuld, maar werden dus niet geleverd. Al met al duurde het zo lang (we waren er om 20.00 uur) dat we de 4e ronde konden bestellen om 22.05 uur. (Je zou denken voor de hotpot krijg je rauwe items, dus het is op een schaal gooien en klaar, maar zelfs dat kan lang duren.) Bij het afgeven van de bestelbon kregen we te horen laatste ronde. Pardon??? De keuken gaat zo sluiten. Apart om 22.05 als je tot 23.00 uur open bent op zaterdag, maar ok. We mochten dan toch bij de 4e ronde ook de 5e ronde bestellen. Als het wat vlotter zou gaan is dat niet nodig, maar ok. Maar met de hotpot is dat geen doen. Als je een paddenstoel bestelt die iets duurder is krijg je er 1. Als je hem dan 3 keer invult mag je blij zijn als je er 2 krijgt. Die hoeveelheid raakt een mens niet vol van, zeker niet met die snelheid. Als je iets uit de wok bestelt, zijn de porties wel ruimer, echter was het vlees dan gepaneerd, nou ja een soort deeglaag wat het wat zompig maakte. Ik koos eieren voor mijn geld bij de laatste ronde en ging voor de springrolls. Dat waren er 2. Ze hadden ook een mini variant, maar ik koos de normale, want ja al met al nog honger. De springrolls kwamen, ze waren serieus kleiner dan een knaks knakworstjes van een bekend merk uit blik. Ik bedoel dan dus de partyknaks. Als ze kleiner dan die zijn, hoe zou een mini springroll er dan uitzien? Daar heb je dan toch op zijn minst een pincet bij nodig ipv stokjes. Al met al, het is het echt niet waard. Ook gewoon te prijzig voor wat je krijgt, maar als het dan verder goed was ok, maar dat was het dus niet. En dan terwijl je zit te eten is men achter je al aan het stofzuigen e.d. Ik snap niet hoe men een avond zo kan verpesten. Bij Full moon city is het beter vertoeven. Zelfde eigenaar, dus blijkbaar weten ze wel hoe het ook kan. Maar of we daar nu nog wel heen willen is ook maar de vraag. Dan liever ergens anders de kas spekken denk ik.

FullMoonNL, Eigenaar van Restaurant Full Moon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Beste Martijn, wat vervelend om te horen dat het niet naar behoren was. Hartelijk dank voor uw recensie, we zullen uiteraard uw feedback uitgebreid bespreken met onze manager en personeelsleden om de service niveau te verbeteren. We willen het graag goedmaken met u, kan u ons emailen via info@restaurantfullmoon.nl?

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ongelooflijk grote keuze, snel, heerlijk, knapperig en warm. Van maandag- woensdag onbeperkt dim sum. Maar hoe lekker het ook is, je maag is niet onbeperkt...

16 december 2017 beoordeeld

Omdat de hotpot rouw is, weet je soms niet meer wat je hebt besteld, zeker als je met meerdere personen gaat. Er wordt niet verteld wat er aan tafel gebracht wordt.
Nu eten we meestal van alles door elkaar en dat heeft ook wel weer wat wat, want zo eet je ook is wat anders.

Het klaar gemaakte eten is erg lekker en heeft veel smaak.

Er is erg veel keus en de 5de ronde heb ik nog nooit gehaald tenzij je in de eerdere rondes minder hebt aan gekruist.

Je kan max. 5 ronden en 5 gerechten per keer per persoon bestellen.

Er zitten 2 zaken tegenover elkaar die Full Moon heten en jij moet de Full Moon Dim Sum hebben.

De service is zoals in de meeste Chinese Restaurants, het gaat net. Als het eten ook slecht zou zijn dan zou het wel erg zijn,maar in dit geval dus niet voor mij, want het eten is erggg goed.

Hier eten is een aanrader en zeker je geld waard. Evt. via Groupon of Social Deal.

Reizigers die Restaurant Full Moon bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Restaurant Full Moon geweest? Deel je ervaringen!