Beoordeeld op 1 juli 2018

We waren met ons tweeën en hadden heerlijke kamers. Lekker veel tv-zenders.De tussendeur was erg handig voor ons. Het uitzicht op de duinen prachtig. Eén balkondeur wilde niet open, maar dat mocht de pret niet drukken want het strand lag aan onze voeten en we waren de hele dag buiten. Op de avond van aankomst gezwommen in het zwembad in de kelder. De volgende morgen de fitness bezocht en 's middags de schoonheidsspecialiste. Na het uitchecken mochten we onze bagage in een aparte kamer wegzetten en voordat we 's avonds de lange terugweg per ov aanvaardden (mijn vriendin moest naar Zuid-Limburg en er waren ov-stakingen) mochten we nog van de douches bij het zwembad gebruikmaken, vele uren na de officiële uitcheck. Dat was zóóó fijn. We kregen zelfs nog handdoeken en shampoo mee naar beneden, dat is pas service!

Kamertip: Aan het strand. Bus 24 vanaf Den Haag CS zet je voor de deur af.
  • Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
MiruSchuurman, General Manager van NH Atlantic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2018

Geachte Vertalia,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het kiezen van het NH Atlantic Den Haag voor uw verblijf aan de Nederlandse kust!
Wat fantastisch om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en van echt al onze faciliteiten gebruik heeft gemaakt! Heel fijn om te lezen dat ook de service van onze teams zo goed was. Ik ga even uitzoeken in welke kamer u bent verbleven zodat wij direct de balkon deur even na kunnen kijken.

Ik hoop dat de terugreis uiteindelijk mee viel voor jullie!
Mocht u ooit nog eens een bezoekje brengen aan Den Haag, zou het fantastisch zijn om u weer bij ons te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Lekker drankje gedaan op het heerlijke terras waarbij de bediening echt super was. De amicale Jimmy sprong er direct uit, wat een topper! Alles van A tot Z hield hij goed in de gaten en zijn babbel aan tafel was ook erg leuk.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Geachte Yoshi,

Ontzettend bedankt voor uw geweldige review over de service op ons terras!
Wat fantastisch om te lezen dat Jimmy u van zo een goede service heeft voorzien! Ik zal er dan ook persoonlijk voor zorgen dat hij uw review zult lezen en ook van mij hier een groot compliment voor krijgt.

Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

1 nacht gelogeerd ivm een bruiloft die we in de buurt hadden. Ontvangst was vriendelijk. Kamer mooi ruim. Bedden slapen heerlijk en we konden vanuit de kamer de zee zien. Ook de bouwplaats voor het hotel maar dat hinderde ons absoluut niet. De kamers en het hotel mag hier en daar wel een klein likje verf of nieuw behangetje gebruiken.
Ontbijt super en erg uitgebreid.
Zeker voor herhaling vatbaar

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
MiruSchuurman, General Manager van NH Atlantic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Geachte Meike,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw feedback met ons, dit waarderen
wij zeer! Het doet mij veel plezier te lezen dat u genoten heeft van zowel onze locatie, de hospitality van het personeel en uw kamer.

Ik begrijp uw feedback zeker over het feit dat het hotel in de toekomst een renovatie nodig heeft. Ik kan u dan ook vertellen dat wij op papier hier nu volop mee bezig zijn en binnen nu en een aantal maanden het volledige businessplan uitgewerkt willen hebben. Daarnaast zijn wij ook al druk aan het kijken naar de planning van de renovatie maar hier is nog geen concrete datum voor bekend, maar het feit is wel dat dit niet nog 2 jaar gaat duren. Maar dit staat los van het feit dat op dit moment de service en kwaliteit wel nog steeds in orde moet zijn, zowel op uw kamer als in het gehele hotel. Ik zal dan ook voor de zekerheid uw kamer dubbel laten controleren om te kijken of we met een aantal kleine dingen nog wat kunnen.

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

T was een aangenaam verblijf in een uiterst mooie verzorgde kamer met een grote badkamer!
Den haag en omstreken was de moeite waard!!
Het hotel heeft ook een mooi zwembad, een restaurant waar we lekker gegeten hebben, een mooi terras!
Alles perfect om een leuk verblijf te hebben!

Verbleef: juni 2018

Geachte Ingrid,

Het doet mij veel plezier te lezen dat u genoten heeft van zowel onze locatie, de kamer en de hotel faciliteiten!
Het is ook erg fijn dat u dit deelt op Tripadvisor aangezien het toekomstige bezoekers motiveert om voor het NH Atlantic Den Haag te kiezen, dank u wel hiervoor.

Beoordeeld op 17 juni 2018

Wij komen al meer dan 30 jaren in genoemd hotel in Kijkduin en hebben vele dagen met ons gezin, met veel plezier doorgebracht. Wij beschouwen dit hotel dan ook als ons familiehotel!!
Deze week zijn wij hier ook samen met kinderen en kleinkinderen om ons 50 jarig huwelijksfeest met elkaar te vieren. Op de kamer ontvingen wij een fles champagne met de gelukwensen van het hele team! Super
De vriendelijke ontvangst van het team en alles wat voor ons wenselijk is ervaren wij in dit hotel.
De herkenning en het weerzien met Dominique, HET gezicht van het hotel, die zoveel doet om het alle gasten naar de zin te maken, maakt ons blij en zijn wij dankbaar voor!
De ligging van het hotel direkt aan het strand en de rust (geen massa toerisme) echt een aanrader!

Hans en Leny Kooyman

Verbleef: juni 2018, reisde met familie

Geachte de heer en mevrouw Kooyman,

Allereerst wil ik u ontzettend bedanken voor het feit dat u al zo een immens lange tijd onze
trouwe vaste gasten bent! Wij voelen ons vereerd dat u na al die jaren nog steeds zo tevreden bent en met name door de service van ons team u altijd zo welkom voelt. Dit maakt mij in de rol van Hotel Manager alleen maar heel trots.

Ik zal er dan ook persoonlijk voor zorgen dat uw lovende woorden gedeeld worden met alle medewerkers én uiteraard in het bijzonder met Dominique!

Ik hoop dat u ons op korte termijn nogmaals zult bezoeken zodat ook wij elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten.