31 mei 2018 beoordeeld

Perfect hotel en gratis parkeren in Kijkduin. Ruime kamers en goede douchegelegenheid. Prima en ruim ontbijt. Direct aan het strand, dus mooi om te wandelen of te fietsen c.q. sporten. Redelijk rustig vergelekn met Scheveningen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MiruSchuurman, General Manager van NH Atlantic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Geachte Pauline,

Het doet mij veel plezier te lezen dat u genoten heeft van zowel onze locatie, de hospitality van het personeel en het ontbijt.
Ontzettend bedankt dat u dit met ons en eventuele toekomstige reizigers heeft gedeeld, dit waarderen wij zeer!

Ik zal uw lovende woorden doorgeven aan mijn collega's. Het was ons een genoegen om u te ontvangen in het NH Atlantic Den Haag.

30 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel aan de boulevard. Wel enigszins verouderd maar prima sfeertje. Wij hadden een superior kamer en het extra slot was kapot. Ook aan de buitenkant kan het hotel wel een verfje gebruiken.In de ochtend was de ontbijtzaal vol maar hebben wij heerlijk op het terras ontbeten. Wel jammer dat er zoveel vogels op het terras zitten.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Bedank S. J

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw feedback met ons, dit waarderen
wij zeer! Dank u wel voor uw mooie compliment dat wij een heerlijk hotel aan de kust zijn!

Ik begrijp uw feedback zeker over het feit dat het hotel in de toekomst een renovatie nodig heeft. Ik kan u dan ook vertellen dat wij op papier hier nu volop mee bezig zijn en binnen nu en een aantal weken het volledige businessplan uitgewerkt willen hebben. Daarnaast zijn wij ook al druk aan het kijken naar de planning van de renovatie maar hier is nog geen concrete datum voor bekend.

Mijn excuses voor de vogels, maar helaas zijn deze overal aan de kust veel aanwezig en kunnen wij hier niet altijd iets aan doen.
Wel fijn dat u de dag heeft kunnen beginnen met een heerlijke ontbijt buiten, dit gebeurd helaas niet vaak in NL.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel of één van onze andere NH Hotels wereldwijd.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel prima restaurant heerlijke hertenbiefstuk vriendelijke gastheer jammer van hotel ontbijt pas om 07.00 uur en zwembad wat vaak bezet is door zwemles voor kinderen badkamer was niet echt schoon schimmel en kamer werd pas laat schoongemaakt

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Geachte heer/mevrouw,

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen met ons! Wat fijn om te lezen dat u over het algemeen een goed verblijf heeft gehad en genoten heeft van de hertenbiefstuk. Dit zal de chef zeer leuk vinden om terug te lezen.

Mijn oprechte excuses voor het feit dat de schoonmaak in uw kamer niet in orde was. Dit is zeker niet acceptabel voor ons als hotel en ik zal dit dan ook direct bespreken met onze housekeeping manager. Ik hoop dat u het wel tijdens uw verblijf ook heeft aangegeven, op die manier kunnen we het direct verhelpen. Wij hebben voor nu in ieder geval uw kamer nummer achterhaalt en zullen het dubbel zo goed controleren.

Mocht u ooit nog eens een bezoekje brengen aan Den Haag, zou het fantastisch zijn om u weer bij ons te mogen verwelkomen als tweede kans!

27 mei 2018 beoordeeld

Wat een treat! Onze prachtige kamer met zeezicht en comfortabele bedden. En na ons feestje in Strandtent14 hoefden we alleen maar even naar boven te lopen om daarna moe & voldaan in bed te rollen.

De fijne stille airco was een cadeautje. En ook de ruime badkamer met heerlijk goodies en dikke handdoeken, de koffie, thee en ons eigen terrasje maakten dat wij het een top locatie vonden. Het ontbijtbuffet is lekker & uitgebreid met voor ieder wat wils. En wat fijn dat je gewoon tot 12:00 uur gebruik mag maken van de kamer! Geen stress voor ons

We begrijpen uit andere comments dat het hotel binnenkort gerenoveerd wordt. Dat is geen overbodige luxe. Maar de service en comfort in dit hotel zijn erg goed. Dus wil je een lekker nachtje weg naar een fantastische locatie? Boek dan gerust Atlantic!

Kamertip: Je betaalt er extra voor maar een kamer met zeezicht is toch wel heel tof hier!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
MiruSchuurman, General Manager van NH Atlantic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Geachte mevrouw Martens,

Ik wil u bij deze nogmaals bedanken dat u naast uw prachtige uitgebreide feedback email ook nog eens deze
mooi review achterlaat. Op deze manier leest mijn team ook nog eens uw mooie woorden en complimenten.

Ik hoop dat u in de toekomst nogmaals een bezoek zult brengen aan het hotel en ik u misschien
persoonlijk mag verwelkomen!

27 mei 2018 beoordeeld

Omdat gordijnen te smal waren, waren ze van de haken in de hoeken gehaald, Door locatie van de kamer hadden we hierdoor de hele nacht de verlichting van de parkeerplaats in onze kamer schijnen. Verder waren de dekbedden te kort. Het leek erop dat er hele dikke nieuwe matrassen waren aangeschaft, maar men zich niet had gerealiseerd dat er dan ook dekbedden met een langere instopstrook nodig zijn. De wastafel liep niet goed door en bij het lopen door de gang moest ik met mijn lengte van 1.97m elke keer goed uitkijken om een deurdranger te ontwijken, die met z'n scherpe kanten aan de binnenkant van het kozijn was gemonteerd.

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat uw verblijf bij ons niet aan de verwachtingen heeft voldaan!
Ik zou u graag willen vragen om contact met mij op te nemen zodat ik specifiek alle zaken met u kan bespreken en kan vragen in welke kamer u bent verbleven. Op deze manier kan ik deze gerichte informatie met het management team bespreken en kunnen wij naast het oplossen hier ook als hotel lering uit trekken. Daarnaast biedt dit mij ook de mogelijk om persoonlijk mijn excuses naar u te maken maar ook te kijken naar een passende compensatie.

U kunt dit doen per email aan; m.schuurman@nh-hotels.com.
Nogmaals mijn excuses, hopelijk neemt u contact op.