“Slecht personeel, saai eten, mooi uitzicht”

The Penthouse restaurant skybar
Een tafel reserveren
di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 216 van 1.678 Restaurants in Den Haag
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: THE PENTHOUSE IN DE HAAGSE TOREN: HET HOOGSTE RESTAURANT VAN NEDERLAND. Zo heb je Den Haag nog nooit gezien! Welkom in The Penthouse op de topverdiepingen van de Haagse Toren. Geïnspireerd op het beroemde Flat Iron Building uit New York. Top of the City: zelfs hoger dan het restaurant van de Eiffeltoren. Een internationale wereldplek op 135 meter hoogte, met een adembenemend uitzicht, tot 45 kilometer ver. Je kunt hier niet alleen genieten van het uitzicht en heerlijke eten, maar zelfs vernachten! Het restaurant is zeven dagen in de week geopend: geniet van een drankje, koffie met gebak, lunch, Highest Tea, Wine of Champagne, of geniet in de avond van een heerlijk luxe en uitgebreid diner met decadent grand dessert. De sky bar serveert de hele avond uitstekende cocktails. Geniet van de mooiste zonsondergang met een heerlijke gin-tonic! Het onovertroffen uitzicht, in combinatie met de warme sfeer en gastvrijheid, maken dit tot een van de meest bijzondere plekken van Nederland.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Drie keer onze naam doorgegeven voor de reservering. Beneden bij de balie, bij de lounge en bij het restaurant.
Vervolgens konden we alleen een verrassingsmenu bestellen.

Erg teleurstellend eten.
Na het voorgerecht werd ons gevraagd of het eten had gesmaakt. Toen ik antwoorden met nee. Was de reactie: "oke, hopelijk vind je het volgende gerecht wel lekker".
Erg jammer dat de bediening niet door vroeg of met een oplossing kwam.

Bij het hoofdgerecht aangegeven dat ik geen paddenstoelen wilde (parelhoen met paddenstoelen risotto). Vervolgens kreeg ik maak een half gerecht: parelhoen,met droge risotto zonder saus of groente. Heel erg jammer.

Het desert was vrij basic, chocolade mousse met pistache ijs en mandarijnpuree.

Het decor van de tent was teleurstellend. Ouderwets modern.

We hebben wel onwijs genoten van het uitzicht.

Al met al komen wij nooit meer terug.

Datum van bezoek: september 2019
ElwinGiel, Owner van The Penthouse restaurant skybar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor uw recensie, jammer om te lezen dat uw ervaring zo tegenviel; ik zal uw recensie bespreken met onze Chef en Maître.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vast 3,4 of 5 gangenmenu. Weinig en teleurstellende opties. Hele zoute vis en geen goede combinatie van smaken.
De parelhoen was vrij simpel en droog, niks bijzonders. Al met al een teleurstellende avond.
Wel een prachtig uitzicht.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Even rechts van de station Hollands Spoor staat de Haagse Toren. Met de lift gaan we naar de 40e etage. In de Sky bar wordt onze jas aangenomen, maar wat nonchalant verwezen naar het restaurant. We lopen wat rond en vinden de trap. Twee etages hoger is het Penthouse. Prachtig uitzicht over Zuid-zuidwest Den Haag. De bediening is vlot en prettig. We kiezen voor het verrassingsmenu, 4 en 5 gangen.
Het voorgerecht: gerookte zalm: heerlijke binnenkomer. Tussengerecht: zeebaars op truffelrisotto: risotto was wat te gaar, lijkt niet vers gemaakt. Tussengerecht 2: Thaise soep: heerlijk pittig en smaakvol; hoofdgerecht: kalfslende: stijf stukje vlees, niet mals; nagerecht: wilde perzik enz. Met messen van een naburig tafeltje was het een smaakvolle afsluiting.
Al met al:

Bediening: 7
Eten: 6.5
Uitzicht: 8

Dus: mooi uitzicht, maar gezien het eten vind ik het geheel met +/- €75 pp wat te hoog geprijsd.

Datum van bezoek: juni 2019
ElwinGiel, Owner van The Penthouse restaurant skybar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Bedankt voor uw uitgebreide review, deze deel ik graag met mijn team. Tot snel in The Penthouse!

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

(Bijna) private dinner in een mooi apart hoekje. Gastvrije ontvangst en bediening. Goed eten. Redelijke prijs.
En het uitzicht.... ongekend! Dat is al een attractie op zich!

Datum van bezoek: augustus 2019
ElwinGiel, Owner van The Penthouse restaurant skybar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Veel dank voor uw mooie recensie, deze deel ik graag met mijn team. Hartelijke groeten vanaf de 42e verdieping.

25 augustus 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier door een kado voucher van belevenissen.nl. we kregen een 4 gangen verassingsmenu die prima voor elkaar was.
Enige minpuntje was dat degene die onze tafel bediende ineens naar huis ging omdat zijn dienst erop zat maar dat niet aan zijn collega's meldde waardoor wij een beetje vergeten werden de laatste 2 rondes. Eten was op prima niveau

Datum van bezoek: augustus 2019

Dank voor uw recensie en complimenten. En excuses voor de rommelige overgang.

Reizigers die The Penthouse restaurant skybar bekeken, bekeken ook

In The Penthouse restaurant skybar geweest? Deel je ervaringen!