“Genieten van de lunch”
Beoordeling van La Liguria

La Liguria
Reserveren met
La Liguria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 88 van 1.507 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Voorhout
16 april 2018 beoordeeld

Wij hebben het restaurant zelf een anti pasta laten voorbereiden voor onze groep en dit was een heerlijke verrassing. Gezellig ingericht restaurant.

Ann M, Guest Relations Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Grazie

10 maart 2018 beoordeeld

Bediening wisselend; 2 aardige competente dames, de andere 2 'meisjes' chagrijnig en onbeleefd. De jongen arrogant en onbeschoft. We zaten aan een tafel onder een speaker en de muziek stond erg hard. We konden elkaar niet verstaan en moesten ons best doen om ons verstaanbaar te maken. Hier hebben we wat van gezegd en de muziek werd zachter gezet, maar daarna ging de muziek gewoon weer harder. Andere tafel gevraagd, hier werd geïrriteerd op gereageerd. Nog een x aangegeven dat de muziek hard was en het ging even zachter, maar uiteindelijk werd de muziek weer hard gezet. Leek of we in een feestcafé zaten. Bijzonder, gezien de prijzen en de pretentie een restaurant uit het iets hogere segment te zijn. Als voorgerecht pasta (1 met truffel en 1 aglio olio) genomen, dit was smakeloos. Best knap met zulke uitgesproken smaken. Ook de hoofdgerechten (zeebaars & rundvlees) waren smakeloos. Daar kwam bij dat 1 hoofdgerecht op zich liet wachten, terwijl de andere 2 al geserveerd waren. Mijn tafelgenoten zijn maar vast begonnen met eten. Dan de wijn; Amarone, per glas 12,50!, en dan zou je een goede wijn mogen verwachten, maar helaas. Zo ook de Barbera, iets minder duur, maar ook het geld niet waard. Na het eten meteen afgerekend om nooit meer terug te keren. Aanfluiting! Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet, de sfeer was niet prettig en dan ook nog slechte bediening (m.u.v. de 2 dames). Zonde van het geld!

Ann M, Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Sorry, we hadden een grote groep dames, die de muziek juist harder wilden.
Helaas konden we hierdoor bij uw tafel niets meer goed doen.
Ook nog geprobeerd u naar een tafel voorin te verplaatsen, maar dit lukte uiteindelijk niet vanwege de drukte en gasten die langer bleven natafelen.
Jammer, want de rest van de gasten zijn zeer tevreden naar huis gegaan.
Vriendelijke groet,

Team La Liguria

13 februari 2018 beoordeeld

Na alle goed reviews een tafel geboekt. Het eten viel tegen. De voorgerechten waren aardig, maar niet om voor terug te komen, maar de pasta's en risotto waren ronduit teleurstellend. De pasta met pesto was droog en er zat geen smaak aan. We hebben om kaas gevraagd en met kaas, olie, zout en peper er wat van proberen te maken. Niet gelukt! En de courgette in de risotto was bitter.
Besloten toch de bediening er bij te roepen, er kwam immers niemand vragen of het naar wens was. De jonge meneer van de bediening reageerde verontwaardigd. We hadden het METEEN moeten zeggen.. bla bla bla.. geen sorry of wat vervelend.
Omdat er niets gebeurd het later nog eens herhaald bij de vriendelijke dame van de bediening. Uiteindelijk kwam de jonge meneer van de bediening terug dat we de pasta en risotto niet hoefde te betalen. Applaus... not.. we komen om lekker te eten. Maar goed. Toetje genomen, ook dit viel tegen. Alles lijkt voorbereid en dus niet vers. Schande voor de Italiaanse keuken.
Mijn recencie op IENS(the fork) is nog niet goedgekeurd door het restaurant. Vandaar het hoge nummer :-)
Voor mij nooit meer!

Ann M, Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Sorry Marielle, maar uw recensie staat ook op iens, dus op meerdere kanalen staat uw mening.
Wij hebben daar als restaurant helaas geen invloed op.
Iedereen kan dus schrijven wat hij of zij wilt.
Sorry wij maken alles vers en wij werken volgens het Slowfood principe.
We importeren onze eigen italiaanse produkten, waaronder ook La Granda(vlees met slowfood keurmerk), wijnen, italiaanse frisdranken en bieren.
Dus uw opmerking over voorbereid binnen krijgen past niet in onze gedachten.
We zijn dus geen fastfood keten!
We vinden het heel vervelend dat het niet naar uw wens en smaak was en zoals ik lees heeft mijn collage heel vriendelijk de pasta en risotto van de rekening afgehaald, ook al waren die inmiddels wel opgegeten...
Vriendelijke groet, team La Liguria

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima. Ruime keus uit gerechten en wijnkaart. Echter bediening kan beter. Het was extreem luidruchtig op een zaterdagavond qua muziek. De stoelen waar je op zit moeten echt verbeteren. En als je te dicht bij de deur zit heb je af en toe last van de kou. Prijzen zijn aan de maat.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdagavond met vrienden naar La Liguera in den Haag geweest. Wat verrassend! Verwacht geen gewoon Italiaans restaurant...
De bediening is italiaans, men spreekt engels, een aantal spreekt en verstaat ook nederlands.
Het eten was een feestje ! Heerlijke vis, goed vlees en een verrukkelijke risotto.
Specialiteit is de baars in een zoutkorst, voor twee personen. Het wordt aan tafel "ontkorst", een leuk schouwspel.
De wijnen zijn prima! Ter afsluiting een scropino en een goede koffie.
Bediening is attent en hartelijk.
Het is geen goedkoop restaurant, maar men krijgt zeker waar voor het geld !!
We waanden ons even in Italië...
Zeker een aanrader! Reserveren is nodig.

Ann M, Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Grazie

Reizigers die La Liguria bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In La Liguria geweest? Deel je ervaringen!