“Lekker eten”
Beoordeling van La Liguria

La Liguria
Reserveren met
La Liguria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 91 van 1.467 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Voorhout
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Eten was lekker/goed. Maar eigenlijk was de trattoria da gianni tegenover authentieker qua smaak.

Wat verder opvalt is dat de iets oudere gastheer continu bezig is met zijn gasten terwijl de jongere gastheer(ook met baardje) volgens mij meer geïnteresseerd is in zijn vriendin/vrouw die ook in de bediening staat.

Ann M, Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt italianen , Vriendelijke bediening , gezellig én lekker ! We kwamen hier per toeval om 14:30 voor klein hongertje ( slaatje met verse tonijn ( perfect gebakken), zoonlief lekkere pizza en vrouwlief pasta pesto) maar kunnen het aanraden.

Ann M, Eigenaar van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een zondagavond met familie. Laat de gastheer, en dames, doen waar hij goed in is: lekker eten adviseren met passende wijnen erbij. Na een erg smakelijke selectie van anti-pasti namen de dames allebei pasta met truffel: ze waren stil van het genieten. Ondergetekende een traditionele ossobuchi: smeltend op de tong met een glas fantastische rode wijn. Als slot kaas met iets wat ik nog nooit had geproefd als begeleiding: een glas recioto.
Jammer dat we zo ver weg wonen, maar wij komen zeker terug als we weer in Den Haag zijn.

Ann M, Front Office Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek Italiaans restaurant: Italiaanse bediening (dus gastvrij en kindvriendelijk), Italiaanse kwaliteit van gerechten en wijnen (dus hoog) en Italiaanse prijzen (dus redelijk). Stevige aanrader.

Ann M, Manager van La Liguria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2017

29 augustus 2017 beoordeeld

Het eten is Italiaans. Vlotte bediening en zeer vriendelijk personeel. Mooie tuin om bij zomeravond te eten. Het eten is erg lekker. Ruime keuze. Prijs-kwaliteit dik in orde.

Reizigers die La Liguria bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In La Liguria geweest? Deel je ervaringen!