“Aanrader!”
Beoordeling van The Wine House Kijkduin

The Wine House Kijkduin
Geclassificeerd als nr. 175 van 1.571 Restaurants in Den Haag
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. Prachtig interieur; stoelen en banken zitten prima. Zeer vriendelijke medewerkers. Vlees-, vis- en vegetarische voor- en hoofdgerechten zijn prima. Aanrader: sushi.
Naast de cheesecake en de redvelvet cake zijn er nog een paar heerlijke bijzondere desserts.
Dit restaurant is een aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld

goede menu keuze, vis, vlees, Vega. kleinschalig restaurant maar met reservering altijd plek. goede wijnkaart , je kan de wijn gelijk in de winkel bij hun kopen, dus kurkgeld, maar dat is in de prijs inbegrepen, even wennen maar prima.

Datum van bezoek: augustus 2021
4 weken geleden beoordeeld

The place to be! Heerlijk eten en fantastische service! Kwaliteit van het menu is zeer hoog en goed betaalbaar. Super sfeer, goede muziek en na 20.00 iets harder waardoor de sfeer nog gezelliger wordt! Dit wordt DE hotspot van Den Haag en omstreken! Geweldige a la Carte met Asian Fusion.. en die sushi.. wauw! En de Pornstar Martini’s zijn nergens beter te krijgen!! Hier gaan wij veel leuke en gezellige avondjes nog beleven, zowel met het gezin als met vrienden! Bedankt toppers

Datum van bezoek: augustus 2021
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanwinst voor Kijkduin en omstreken. Schitterende ambiance op een mooie locatie. De kaart is uitgebreid en het eten is van hoogwaardige kwaliteit.
De wijnkaart is voor de liefhebber en kenner van wijn een genot.
Naar hartelust kunt je hier wijn en spijs combineren tegen een eerlijke prijs.
De enthousiaste eigenaar met zijn team zorgt voor een warm welkom.
Absolute aanrader voor de liefhebbers.

Datum van bezoek: juli 2021
21 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij Hotel Atlantic zagen we een groots opgezet winkelcentrumpje met allerlei specialiteiten voor goede prijzen.
Binnen bleek dat je bij the wine kitchen ook prima kan lunchen. We aten steak tartare en tartare van tonijn, met een glas Verdejo.
Vlees was prima en de tonijn ook. Goed aangemaakt, jammer van dunne sliertjes alpalpha of wat het was. Volgende keer een glas Brouilly bij het vlees net zoals bij de Closerie des Lila’s in Parijs.

We werden op een prettige manier welkom geheten en ontvangen en bediend. Ook met humor. ‘s Avonds ook meer visgerechten maar ook veel keus tussen de middag, kreeft etc.
Volgende keer gaan we zeker hier dineren. Kortom een klasse restaurant, uitstekende verse ingrediënten en top bediening en aandacht voor eten en gasten.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die The Wine House Kijkduin bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In The Wine House Kijkduin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.