“Met vriendin op stap”

Japanese Garden
Geclassificeerd als nr. 7 van 202 dingen om te doen in Den Haag
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gewandeld met een zieke vriendin aan mijn arm .
Beiden genoten van de prachtige kleuren vooral de azalea's

26 mei 2018 beoordeeld

De tuin is erg indrukwekkend, na een bezoek aan de Japanese Tuin kun je ook heel mooi wandelen in park Clingendael!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang naar uitgekeken naar dit bezoek. Wat een tegenvaller. Op de website wordt gezegd dat men een beperkt aantal bezoekers toe laat; niets was minder waar. Het was er mega druk en de toezichthouders hadden hun handen vol aan mensen die het nodig vonden om de regels aan hun laars te lappen. Het was veel te vol om te kunnen genieten van deze mooi aangelegde tuin. Misschien toch wat strenger zijn en minder mensen toelaten.

14 mei 2018 beoordeeld

volgens mij zijn de bruggetjes nieuw....althans sinds ik er de laatste keer was....er waren een aantal bruiden ....populaire plek dus....zo zo mooi....heel wat mooie foto's gemaakt...

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2018 beoordeeld

Bezoek aan de Japanse tuin stond al heel lang op ons 'verlanglijstje', maar doordat de tuin door het jaar heen maar heel beperkt open is (6 weken in het voorjaar, en een aantal weken in het najaar) was dat er nog niet eerder van gekomen. Maar dit jaar kwam het prima uit met een gepland weekendje Den Haag. Heel erg de moeite waard, een prachtige tuin met verschillende planten en bomen, en heel veel in bloei. Prima te bereiken met openbaar vervoer, een echte aanrader!

Reizigers die Japanese Garden bekeken, bekeken ook

In Japanese Garden geweest? Deel je ervaringen!