Will Quaedackers
Heerlen, Nederland

Super service

5,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden voor een verjaardag een overnachting en diner geboekt! Wij waren verrast met de super service, de vriendelijkheid van alle medewerkers, conciërge, in het restaurant, aan de bar, bij het ontbijt, het was super.
Voor ons zeker voor herhaling……
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 mei 2024
Beste wiqu1965,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het kiezen voor Hotel Des Indes voor het vieren deze mooie gelegenheid! Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardig woorden worden gedeeld met het team.

Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

• Grand Hotel Amrath
  • Priceline
Meer hotels in Den Haag bekijken
Beoordeeld op 3 mei 2024

Top verblijf. Hotel des Indes bood herkansing en die hebben we aangenomen. Vorige verblijf hadden we met personeel te doen dat niet (helemaal) capabel bleek, nu was daar geen sprake van. Hartelijk dank aan personeel en we komen weer!
Alles klopte met de standaard die dit hotel beloofd.

Kamertip: Just be yourself and all is going well
Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste Dhr. 90williej,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Wij zijn blij dat we de kans hebben gekregen om uw ervaring te verbeteren waarbij ons personeel en onze faciliteiten ditmaal aan al uw verwachtingen hebben voldaan.

Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 april 2024 via mobiele applicatie

Hotel des Indes is schitterend gelegen, dit verklaart wellicht de prijsklasse. De geboden diensten zijn evenwel ondermaats… onze beide kamers waren niet schoon… het stof op meubilair en apparaten is stof van vele weken, zoniet maanden.

Na een uitstap kwamen we om 19u30 op de kamer, die was nog steeds zoals we ze ‘s ochtends achterlieten: bed niet opgemaakt, niks gepoetst, geen handdoeken….

In de loungebar is er voldoende personeel maar geen goede bediening… je moet smeken om te mogen bestellen. We bestellen vier drankjes, en krijgen er drie… extra bestelling geplaatst en vijf minuten gewacht om een extra drankje te verkrijgen.. Ook om de rekening te krijgen moet je vier medewerkers aanspreken om uiteindelijk je rekening te krijgen….

Het is duidelijk, de service en bediening is ondermaats voor een hotel van dergelijke prijsklasse… en toen ik de receptie aansprak over het gebrek aan poetsen en het niet in orde zijn van de kamer werd er schouderophalend gereageerd…. Er is werk aan de winkel om dit hotel op niveau te krijgen.

Datum van verblijf: april 2024
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Geachte heer Philipped935,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft uw ervaring bij Hotel des Indes te delen. Wij stellen uw feedback zeer op prijs.

Het spijt ons te vernemen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De service die u omschrijft is niet het niveau van service dat wij willen bieden aan onze gasten, onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.

Uw feedback hebben wij gedeeld met ons team en de Rooms Director zal persoonlijk contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.

Graag wil ik u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 23 april 2024

Op een prachtige plek in Den Haag staat dit hotel. Door mijn werk logeer ik regelmatig hier en ik vind het heel fijn om hier te overnachten. Het slaapcomfort is erg goed, de bar en lounge nodigen uit om een drankje te drinken en wat hapjes te nuttigen, het ontbijt is erg lekker. Personeel is zeer vriendelijk en als je de deur uitloopt, sta je middenin waar het allemaal gebeurt in Den Haag.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2024

Geachte Desiree,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Wij vinden het fijn te vernemen dat ons personeel en onze faciliteiten uw verwachtingen hebben vervuld.

Het is ons een genoegen om u regelmatig te mogen verwelkomen en kijken uit naar uw volgende verblijf bij ons in Hotel Des Indes!

Beoordeeld op 8 maart 2024 via mobiele applicatie

Hotel des indes levert een topprestatie voor de verwende reiziger. Alles klopt, van de warme ontvangst, de goede bejegening tijdens de lunch, de valetparking tot het vertrek. Wij voelden ons gedurende het verblijf weer even de bevoorrechte gast uit vervlogen tijden. Een echte aanbeveling!

Kamertip: Valetparking van auto vóór het hotel is perfect!
Datum van verblijf: maart 2024
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2024

Beste Explorer37851274502,

Hartelijk dank voor uw aardige woorden en hoge waardering, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Als team streven wij ernaar om iedereen een onvergetelijk verblijf te bieden.

Beoordeeld op 16 februari 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met veel historie. Geweldig personeel. Als gast voel je je gezien. Mooie kamer. En het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Hotel ligt centraal ten opzichte van stad en station. We gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2024

Beste heer/mevrouw 455alicev,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Het doet ons erg goed om te zien dat ons personeel en onze faciliteiten uw verwachtingen hebben vervuld. Wij hebben dit dan ook met ons team gedeeld.

Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!