3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
PricelineUS$ 176
Hotels.comUS$ 176
ZenHotels.comUS$ 210
Beoordeeld op 31 mei 2022

Kan alleen maar zeggen dat wij voor 100% genoten hebben van de dagen in Des Indes.
De Service van de Staff, aan de deur, in het restaurant en receptie, was werkelijk voortreffelijk.
De suite met terras was puur genieten.

We waren blij verrast door het prachtige boeket bloemen en fles Cava in de Suite..

Alles bij elkaar is ons verblijf een fantastische droom geweest,
mede dankzij de perfecte Service van de Staff in het algemeen en
in het bijzonder van de zeer klantvriendelijk Congierge.
Werkelijk Service met een Hoofdletter S !!!

Kamertip: The Suite with terrace. All rooms are fantastic
Datum van verblijf: mei 2022
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Beste ToniKorteweg,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u een positief verblijf heeft gehad, wij hebben dit intern met veel plezier gedeeld met ons team (en in het bijzonder met onze Congierge). Uw aardige woorden worden erg door ons gewaardeerd.

Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 31 mei 2022

Uitstekend hotel. Uitstekend personeel. Prachtige kamer. Goed ontbijt. Goede ligging. Dichtbij Mauritshuis en vele andere culturele mogelijkheden. Goede Indonische restaurants vlak bij. We komen zeker een keer terug.

Beste 382catharinav,

Veel dank voor de tijd die u genomen heeft, om een review te schrijven. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk verblijf te bieden.

Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 mei 2022

Twee dagen verblijf, een verwennerij. Vriendelijke staff, kleine maar mooie kamer. Voor ons persoonlijk (een van ons ioopt slecht) was er een enkel nadeel, en dat was dat er in de badkamer en douche geen enkel houvast was. Prachtig om rond te lopen en koffie en thee te drinken in zo veel historie! De locatie van het hotel is ook perfect, dicht bij alles dat Den Haag zo mooi en ineressant maakt.

Datum van verblijf: mei 2022
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste Marion,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met ons op TripAdvisor.

Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardig woorden worden gedeeld met het team.

Weet dat u altijd welkom bent om de receptie te contacten wanneer u een ongemak op uw kamer ervaart.

Wij hopen het genoegen te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij ons in Hotel Des Indes.

Beoordeeld op 27 mei 2022

Het was al enige tijd geleden dat ik in Hotel des Indes was geweest. De renovatie/verbouwing is zeer smaakvol gedaan en heeft niets weggenomen van dit mooie historische gebouw.
Na een vriendelijke ontvangst kregen we een mooie uitleg van Cloé over de gerechten en bijbehorende thee per gang. Er bleven er nog een aantal zoetigheden over, deze werden keurig in een mooi doosje gedaan om hier thuis nog van te kunnen genieten. Zeer attent. Ik ben blij dat Hotel des Indes zijn charme heeft behouden, het blijft een van mijn favoriete locaties in Den Haag.

Datum van verblijf: mei 2022
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste B7983BXnicoleb,

Veel dank voor de tijd die u genomen heeft, om een review te schrijven. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.

Beoordeeld op 12 mei 2022

Was een ontzettend mooie ervaring om in het Hotel Des Indes op zondag een high tea te mogen hebben. Lance, één van de medewerkers heeft ons goed geholpen, en ook zijn collega's. Het was een warm ontvangst en goede service. Het eten was heerlijk, we hebben genoten!

Datum van verblijf: mei 2022
Duty Manager, Other van Hotel Des Indes The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2022

Beste paulinemA310CP,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met ons op TripAdvisor.

Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardig woorden worden gedeeld met het team en in het bijzonder met Lance.