Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik bestelden sorbetijs voor 7 euro.Na heel lang wachten kregen wij beiden heerlijk ijs dat natuurlijke vruchten bevatte.Er zaten koekkruimels en aardbeien bij.Omdat ik glutengevoelig ben,vroeg ik om de koekkruimels eraf te halen.Ik zou nu nieuw ijs krijgen.Heel mooi maar we bleven zo lang wachten op mijn ijs zodat
mijn vriendin haar ijs al lang op had.
Toen kwam het ijs eindelijk met gebrande nootjes en frambozen,maar we moesten weg.
Helaas dus hebben we dit teruggegeven.Dat was geen probleem en op de rekening stond 1sorbet voor 13.50.Dat terwijl het 7 euro het bedrag was!!
We geven Des Indes geen goed cijfer!!
Dit kan beslist beter!

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
DesIndesTheHague, Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2018

Geachte Ada P.

Allereerst heel erg bedankt voor de feedback naar aanleiding van uw bezoek bij ons afgelopen zaterdag. Naast deze feedback hebben wij ook van uw vriendin een email gekregen waarop wij telefonisch contact gezocht hebben. Op moment van schrijven hebben wij helaas alleen een voicemail achter kunnen laten. Graag reageren wij met persoonlijk contact op uw ervaring bij ons.

Ivo de Beus
F&B Manager

Beoordeeld op 28 augustus 2018

high tea met vriendinnen alles van binnenkomst tot vertrek in de puntjes.De gelegenheid is bijzonder stijlvol het personeel kundig en vriendelijk. Duidelijk doen ze hun werk met veel plezier De hightea was uitmuntend mooie op maak, heerlijke smaak, we waren alle tien bijzonder te spreken over deze middag uit,

Kamertip: ik denk dat het personeel hierbij alle steun kan verlenen
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
DesIndesTheHague, Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018

Beste Maud D,

Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan Hotel Des Indes.

We zijn verheugd te lezen dat u en uw vrienden hebben genoten van de High Tea en de vriendelijkheid van onze medewerkers.
Uw complimenten zijn gedeeld met ons team.

Verder hopen wij u spoedig nogmaals te mogen ontvangen in Hotel Des Indes.

Beoordeeld op 26 augustus 2018

Bij het binnenkomen merk je het al: dit wordt iets speciaals. Vergeet vooral niet om overal naar boven te kijken. Er is zo goed op alle details gelet dat je het bijna normaal gaat vinden. De bediening kijkt eerst de kat uit de boom. Ben jij afstandelijk dan zijn zij het ook. Doe jij gezellig dan zijn zij het ook. We konden de afternoon tea buiten gebruiken en hadden eigenlijk alleen maar last van de wespen. Kunnen zij ook niets aan doen natuurlijk. De kamer was mooi en schoon, en het ontbijt is zeer uitgebreid. Door de zomervakantie was er geen scrambled egg, maar die wilden ze wel apart voor ons maken. Over service gesproken.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Beste Robert-Goes,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Hotel Des Indes. We waarderen dat u de tijd heeft genomen om u ervaringen online te delen.

We zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van het interieur van het Hotel en het uitgebreide ontbijt, uw complimenten zijn gedeeld met ons team. Nogmaals hartelijk dank en we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in Hotel Des Indes.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Voor eerste maal geboekt in Hotel Des Indes 11 augustus 2018, zeer aangename ervaring. Klasse hotel tot in de puntjes verzorgd. Zeer attent en vriendelijk personeel steeds klaar om er een topervaring van te maken. Een extra pluim voor receptie en portier. Onze diner in de lounge was zeer lekker alleen spijtig dat restaurant gesloten was,maar we zijn ervan overtuigd dat het daar nog beter is. Zeer uitgebreid en rijkelijk ontbijt zowel hartig als zoet. Wij komen zeker nog terug om te genieten van het menu in het restaurant en een opnieuw vorstelijke overnachting.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
DesIndesTheHague, Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

Geachte meneer Weyts,

Bedankt voor uw verblijf in Hotel Des Indes. We waarderen dat u tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We zijn verheugd te lezen dat u zo tevreden was over uw verblijf in ons hotel en we willen u bedanken voor de mooie complimenten over het ontbijtbuffet, het diner in de lounge en ons personeel en in het bijzonder de receptie en de portier. Deze zijn gedeeld met ons team. Hartelijk dank voor uw reactie, wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel Des Indes, A Luxury Collection Hotel.

Beoordeeld op 13 augustus 2018

We verbleven voor een weekend in Des Indes.
Onze eerste reactie was zeer positief: Mooie kamer waarin aan alle details is gedacht. Ruim, luxe, en een heerlijk bed.
Op zaterdagmiddag kwamen we terug in de kamer die toen tot onze verbazing nog niet gepoetst was. Toen we een uur later weer vertrokken, gaven we dit bij de balie aan. De vriendelijke receptioniste bood haar excuses aan en ging het regelen. Helaas bleek bij terugkeer in de avond opnieuw niet gepoetst, enkel waren er nieuwe handdoeken neergelegd. In een dergelijk prachtig hotel zouden we verwachten dat op z'n minst de badkamer bijgeveegd zou worden en het bed opgemaakt. Jammer.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
DesIndesTheHague, Manager van Hotel Des Indes, a Luxury Collection Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Beste Johanna J,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Hotel Des Indes. We waarderen dat u tijd heeft genomen om deze review te schrijven, aangezien dit ons in staat stelt onze dienstverlening te verbeteren.

Langs deze weg willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat de kamer niet gepoetst is tijdens uw verblijf. Het is duidelijk dat uw verblijf hierdoor in negatieve zin is beinvloed en dit spijt ons ten zeerste.

Uw feedback is gedeeld met het gehele management, en zullen wij gebruiken om onze service te verbeteren en herhaling in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en we hopen u spoedig weer in Hotel Des Indes te mogen begroeten.