Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 123
Expedia.comUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
eDreamsUS$ 117
TravelocityUS$ 118
Orbitz.comUS$ 118
Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima plek , heerlijke bedden , veel kleine technische mankementen, w.c. niet niet schoon, wel een fles water maar geen glazen vraag om de route, google maps laat je in de steek. Ondanks dat prima verblijf gehad en klantvriendelijke receptionist.

Kamertip: Navigeren op prinsenstraat, prima parkeerplek in de molenstraat, van te voren even bellen
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Keurige en comfortabele kamer in een kleinschalig hotel. We kregen een upgrade. Verder geen faciliteiten maar dat zal met de coronamaatregelen te maken hebben. De parkeerfaciteit in de binnenstad is ideaal.
Hou er wel rekening mee dat er veel terrasjes zijn dus dat kan wat lawaaierig zijn.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Lekker centraal gelegen hotel. Prima uitvalsbasis voor het verkennen van Den Haag. Helaas nog ontbijt op de kamer. En dan is 1 stoel net krap. Verder prima; water op de kamer. En koffie beneden te krijgen. Erg ruime kamer. Paraplu beschikbaar wanneer het regent.
Personeel erg vriendelijk. Parkeren kan vlakbij (wel betalen), dus weinig sjouwen met je koffer.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021

Sfeervol hotel met gunstige ligging. Vriendelijke receptioniste. Ontbijt kregen we in een mand 's ochtends voor de kamerdeur. Dit ivm Corona. We kregen de tip om in de paleistuin te ontbijten. Wat een prima tip, het was mooi weer. Helaas zat er geen koffie in de mand, als we op de kamer ontbeten hadden hadden we koffie kunnen zetten. Achteraf hadden we ook zonder ontbijt kunnen boeken want er zijn voldoende ontbijtgelegenheden vlak bij het hotel.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, alleen jammer heel weinig handdoeken en toiletpapier ect, stoffige kamer ook, heel klein ontbijtje en helaas na half 8 was er geen personeel meer om een nieuw laken te vragen die we moesten vervangen ivm gelekte koffie. Geen koelkast ook aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2021