Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 132
eDreamsUS$ 132
FindHotel
Destinia.com
Agoda.comUS$ 132
Trip.com
Beoordeeld op 19 juli 2021

Sfeervol hotel met gunstige ligging. Vriendelijke receptioniste. Ontbijt kregen we in een mand 's ochtends voor de kamerdeur. Dit ivm Corona. We kregen de tip om in de paleistuin te ontbijten. Wat een prima tip, het was mooi weer. Helaas zat er geen koffie in de mand, als we op de kamer ontbeten hadden hadden we koffie kunnen zetten. Achteraf hadden we ook zonder ontbijt kunnen boeken want er zijn voldoende ontbijtgelegenheden vlak bij het hotel.

Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, alleen jammer heel weinig handdoeken en toiletpapier ect, stoffige kamer ook, heel klein ontbijtje en helaas na half 8 was er geen personeel meer om een nieuw laken te vragen die we moesten vervangen ivm gelekte koffie. Geen koelkast ook aanwezig.

Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie kamer met ruime badkamer midden in het centrum van Den Haag. Hotel heeft een bewaakte parkeerplaats tegen betaling.
Hadden het genot van live muziek onder ons raam.
Personeel was ontzettend vriendelijk. Aanrader!

Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

We komen graag voor elk trip naar Den Haag naar dit kleinschalige hotel omdat we ons er heel prettig voelen. Vriendelijk personeel, fijne schone kamers en een uitstekend service en dat ook midden in het centrum

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd hotel! Als één van de eerste de nieuwe bedden uitgeprobeerd en heerlijk geslapen. Top locatie midden in het centrum van Den Haag, alle highlights liggen op loopafstand van het hotel. Vriendelijk personeel en een lekker ontbijt op de kamer geserveerd.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde alleen