Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 132
eDreamsUS$ 132
FindHotelUS$ 132
Agoda.comUS$ 132
Beoordeeld op 19 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, alleen jammer heel weinig handdoeken en toiletpapier ect, stoffige kamer ook, heel klein ontbijtje en helaas na half 8 was er geen personeel meer om een nieuw laken te vragen die we moesten vervangen ivm gelekte koffie. Geen koelkast ook aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooie kamer met ruime badkamer midden in het centrum van Den Haag. Hotel heeft een bewaakte parkeerplaats tegen betaling.
Hadden het genot van live muziek onder ons raam.
Personeel was ontzettend vriendelijk. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

We komen graag voor elk trip naar Den Haag naar dit kleinschalige hotel omdat we ons er heel prettig voelen. Vriendelijk personeel, fijne schone kamers en een uitstekend service en dat ook midden in het centrum

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd hotel! Als één van de eerste de nieuwe bedden uitgeprobeerd en heerlijk geslapen. Top locatie midden in het centrum van Den Haag, alle highlights liggen op loopafstand van het hotel. Vriendelijk personeel en een lekker ontbijt op de kamer geserveerd.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Fijne locatie, midden in het centrum, als je wilt kun je gebruik maken van parkeergelegenheid zeer nabij het hotel. Vriendelijk personeel, en ze denken goed mee en zijn flexibel. We zijn ook al vaker geweest.

Al met al een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
PaleisHotel , General Manager van Paleis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Geachte heer/mevrouw ...,

Heel hartelijk dank voor de mooie woorden. Het is voor ons erg belangrijk dat onze gasten tevreden zijn en het betekent voor ons veel om te weten dat u uw verblijf bij het Paleis Hotel zo positief ervaren heeft.

De afgelopen tijd hebben wij achter de schermen hard gewerkt aan het renoveren van het hotel. Dat dit ook bij onze gasten wordt opgemerkt is erg motiverend voor ons team.
Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Met warme groet,
De Paleis Hotel familie