Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 20 november 2019 via mobiele applicatie

Door de centrale ligging en commentaren op het web, voor dit hotel gekozen.
Alles klopte idd. Centrale ligging, goeie parking, gezellige inkom en hele mooie kamers en badkamers. De bedden met donsdkens zijn zalig. Wij sliepen aan de achterkant en daar hoor je niks. Hond (dwergteckel) vriendelijk! Hier komen we snel terug.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 13 november 2019

We besloten op het allerlaatste moment een paar dagen weg te gaan en kozen voor het Paleis Hotel. Andere vanwege de locatie (die perfect is) maar ook door de foto's op de website. Soms valt het dan in de praktijk tegen maar deze keer niet!

Alles wat je op de foto's ziet, is er ook echt. Goed sanitair en alles aanwezig in de kamer! Daarnaast ontzettend vriendelijke mensen die je hartelijk ontvangen en van dienst zijn!

Kamertip: Als je rustig wil slapen, is een kamer met uitzicht op de tuin een goede tip....
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

Paleishotel is voor herhaling vatbaar.
Klein maar zeer fijn.
Peroonlijke aandacht en sfeer, echt een familiehotel.
En midden in het centrum. met goede tips vlak om de hoek en paleis Noordeinede als achtertuin.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019

het hotel ligt in een gezellige straat op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. in de straat vind je goede restaurants. we kregen een lekker ontbijt en het personeel is zeer vriendelijk. aanrader!

Kamertip: bovenste verdieping is rustig
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Goed hotel. Inderdaad achterstallig onderhoud, maar verder wel goed. Wel mooie kamers,
maar ik zou wel aanraden afscheid te gaan nemen van de vloerbedekking. Midden in de stad. Prima ontbijt en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Door het wat gebrekkige onderhoud en de vuile vloerbedekking vind ik op dit moment prijs-kwaliteit wat uit balans. En daarom beoordeling gemiddeld. Maar kan na aanpassingen zeker op goed tot zeer goed uitkomen. Desalnietemin gaan we vast een keer terugkomen, maar dan voorlopig alleen met een korting tot alles wat meer op orde is.

Datum van verblijf: augustus 2019