TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Goed hotel. Inderdaad achterstallig onderhoud, maar verder wel goed. Wel mooie kamers,
maar ik zou wel aanraden afscheid te gaan nemen van de vloerbedekking. Midden in de stad. Prima ontbijt en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Door het wat gebrekkige onderhoud en de vuile vloerbedekking vind ik op dit moment prijs-kwaliteit wat uit balans. En daarom beoordeling gemiddeld. Maar kan na aanpassingen zeker op goed tot zeer goed uitkomen. Desalnietemin gaan we vast een keer terugkomen, maar dan voorlopig alleen met een korting tot alles wat meer op orde is.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

4 sterren hotel zonder airco....?!
Comfortabel bed, schone badkamer. Te warm om te kunnen slapen, ventilator half stuk, geen werkende föhn, gezellig straat met leuk horeca gelegenheiden. Het word tijd denk ik voor een renovatie van een paar kamers...

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Leuk Hotel in een hele gezellige omgeving. Voor een kort verblijf is het een goede locatie. Vriendelijk personeel. Minpuntje is de temperatuur op de kamer. Veel te warm. Sliepen op de bovenste verdieping. Is wel een puntje van aandacht. Desondanks voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 17 juli 2019

Heerlijk verblijf , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prima uitgebreid ontbijt. goede locatie. midden in centrum vlakbij alle winkels en mooi park, makkelijk met parkeerplaats tegenover hotel.
fijne kamer.

Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, midden in centrum. Bijna in achtertuin van onze koning. Zorgvuldig ingericht, vriendelijke medewerkers. Lekker ontbijt (beetje prijzig). Op loop afstand van station.
Veel eet gelegenheden in de buurt, gezellige kleine kroegjes rondom het hotel.
Mooie winkelstraten op loop afstand.