Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit was de 2e keer dat we er waren. Ontzettend gastvrij en behulpzaam. In hartje Den Haag met parkeergelegenheid. Mooi en romantisch hotel waar we steeds onze jubilea hebben gevierd. Volgend jaar weer!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

We werden aardig ontvangen in het hotel. Handig dat er tegenover het hotel een parkeerplaats is, midden in het hart van Den Haag. Perfecte ligging dus. Sfeervol mooi hotel . Prima plek om vanuit daar de start te verkennen. Het ontbijt was ook prima in orde.

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel in het hart van Den Haag. Ruime kamer, comfortabel bed en heerlijk ontbijt (vers gebakken roerei/spiegelei).
Het hotel is gelegen in het gezellige hofkwartier, vlakbij winkels en restaurants.
De kamer is enigszins gehorig.

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam personeel. Prachtige kamers en vloerverwarming in de badkamer met bad en douche. Super ! Het ontbijtbuffet was heerlijk evenals de koffie, fruitsap, ...

Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Sfeervol knus hotel in leuke straat. Super lokatie. Nette hotelkamer en heerlijk ontbijt. Echt genieten. Gastvrij en vriendelijk te woord gestaan. Een echte aanrader dit mooie hotel middenin de prachtige stad.

Datum van verblijf: november 2018