Gratis annuleren tot 08-12-21
Hotels.comUS$ 101
eDreamsUS$ 101
ZenHotels.comUS$ 113
Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Net hotel, mooie en schone kamers. Het hotel ligt op loopafstand van Scheveningen strand. Het is een leuke wandeling om te maken. Het ontbijt vond ik wat minimalistisvh maar dat had vast met corona te malen. Ontbijt moest je halen en op de kamer opeten. Prima hotel!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Tsja, die vraag verwacht je eigenlijk wel bij het uitchecken, zelfs als het om een turbo check out gaat. Dan had ik toch wel gezegd dat er bij de schoonmaak wel een tandje bij mocht. Afvalbakken niet geleegd, wastafel niet schoongemaakt, geen nieuwe, schone glazen op de kamer.
Dat het 12 verdiepingen tellende gebouw maar 2 liften heeft en dat het dan soms lang duurt voordat je beneden of boven bent, daar kunnen ze weinig meer aan doen, maar van die kleine onhebbelijkheden, die verwacht je niet bij een hotel van dit grote merk.
Verder is er met de ligging helemaal niks mis. Dicht bij de Frederik Hendriklaan - de Fred - met leuke restaurants. Op loopafstand van Scheveningen, Madurodam, het Omniversum, het prachtige Kunstmuseum met prima brasserie. Goed bereikbaar ook en prima parkeergelegenheid. Een prachtig uitzicht op de skyline van Den Haag. En met het ontbijt was ook helemaal niks mis. Met het bed ook niet, al is een kamer met kingsizebed aan te bevelen. Het is maar wat je gewend bent.

Kamertip: Kies een kamer met kingsize bed
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2021

Voor onze bruiloft hebben wij in dit hotel verbleven en ook onze gasten laten onderbrengen. Wij zijn met de groepsreservering echt heel goed geholpen door Jerney en Wilma. Ook met de aanpassingen waren ze heel flexibel en ze hebben zo goed met ons meegedacht, en oprecht met ons meegeleefd.

We zijn bij dit hotel terecht gekomen door bij meerdere hotels een rondleiding te doen. Onze eerste indruk was echt heel prettig door de rondleiding van Lorenzo. Wij hadden direct een goed gevoel!

Tijdens de stressvolle dagen heeft het personeel ons zo lief geholpen en gerustgesteld! Met roomservice op de zaterdag ochtend, taxi's regelen, maar ook het versieren van onze kamer met alles erop en eraan!

Onze gasten gaven feedback die wij ook kunnen beamen: Heerlijke bedden, goede douches, ruime kamers en we hadden prachtig uitzicht richting de zee! Het ontbijt was heerlijk en er was goed rekening gehouden met onze zitplaatsen, zodat wij toch een beetje bij elkaar konden zitten de dag na de bruiloft! Het waren al met al een onvergetelijke dagen en de bijdrage van het hotel heeft hier zeker aan meegewerkt! Perfecte service!!

Ps. ik vind het jammer dat ik de naam niet weet van de jongen die ons vaak geholpen heeft tijdens onze bruiloft, maar hij verdient ook echt de credits!

We komen zeker nog eens terug om de dagen weer her te beleven!

Groetjes,

Het gelukkige bruidspaar!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Overnachting geboekt met een vriendin via VakantieVeilingen bij Novotel in Scheveningen. Werden meteen heel gastvrij ontvangen en de kamer valt ook niks op aan te merken. Super goede service, in het speciaal Shehnaaz en Nuri!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 20 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel zelfs geschikt voor dieren. Scheveningen niet ver met tram en den haag centrum ook niet. Wel is het 6 minuten lopen naar de tram. In het hotel hadden de gasten voor ons een paar ontbrekende dingen in de kamer zoals badjassen. Dit hadden wij ook. Voor de rest prima lekker ontbijtje en goed bereikbaar.

Kamertip: Metro 6 min lopen
Datum van verblijf: mei 2021