4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 123
Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst wordt pas gemeld dat je €500 borg moet betalen, terwijl de boeking per telefoon/mail is gedaan. Had allang vermeld kunnen worden. Per mail expliciet gevraagd naar kamer met bad én sea view. Bleek bij aankomst niet mogelijk te zijn om beiden te hebben of ik moest aanzienlijk meer betalen. Moest zelfs de mails tonen om dit te bewijzen. Krijg je als compensatie 1 gratis drankje aangeboden. De kringen van de glazen van de vorige mensen stonden nog op het nachtkastje... tot zover dus de hygiëne... en dat in Corona tijd!
Ontbijtbuffet qua aanbod goed, maar vanwege drukte en Corona krijg je maar 30 minuten de tijd om te eten en dat met 2 kinderen van 0 en net 2 jaar. Personeel wisselt erg in klantvriendelijkheid. Van zeer goed tot om te huilen! Bij de ene wel keus in tijdstip ontbijt, bij de ander niet bijvoorbeeld. Als ik dit alles vooraf had geweten had ik hier niet geboekt!

Datum van verblijf: augustus 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2021

Beste Kimberley,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het vervelend dat u niet de excellente ervaring heeft gehad die wij streven te bieden en het verblijf niet aan uw persoonlijke verwachting heeft voldaan. Kunt u ons een bericht sturen (experience@inntelhotels.nl), zodat wij een beter inzicht kunnen krijgen in uw ervaring? Het biedt ons inzichten in het continue optimalisatie proces van onze services.

Beoordeeld op 25 september 2021 via mobiele applicatie

Plus: mooie locatie, mooi uitzicht, schone kamer, fijn bubbelbad in de kamer met fles bubbels in de koelkast, mooie badkamer, heerlijk bed, vriendelijk personeel

Minus: geen parkeergelegenheid bij hotel (23 euro extra parkeerkosten en gezandstraalde auto), warme kamer en airco koelde onvoldoende, restaurant maar open tot 21 uur, liften druk bezet, lange rij bij inchecken, oploskoffie op de kamer, weinig haakjes om handdoeken op te hangen, weinige versproducten bij ontbijt (verse jus of verse jam bv)

Totaalindruk: minder luxe dan we hadden verwacht voor een hoge prijs. Geen wow-effect helaas

Datum van verblijf: september 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste gast,

Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf. Complimenten en feedback zijn altijd meer dan welkom. Het geeft ons een indruk van onze sterke punten en kansen om te verbeteren.

Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft van de whirlpool en/of sauna in de kamer. Dit is inderdaad een ontzettend fijne manier zijn om even tijd te nemen om te ontspannen en ultiem comfort te ervaren. Onze welgemeende excuses dat onze liften van tijd tot tijd iets drukker bezet zijn. Door de huidige omstandigheden zijn we gebonden aan maatregelen omtrent de veiligheid van onze gasten. Met een maximaal aantal gasten in de liften kunnen we dit waarborgen. We zullen naar alternatieve manieren kijken om dit probleem op te lossen.

We hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans geeft, zodat we u kunnen overtuigen van onze kwaliteiten.

Gastvrije groet,

Beoordeeld op 14 september 2021

Mooi hotel / kamer. Alleen erg gehorig. Veel overlast en hebben dit snachts twee keer gemeld. Vervolgens word hier niks mee gedaan. Hadden een spa kamer wat vrij prijzig is en om 03.30 nog geen oog dicht gedaan. Zelfs een ontbijtje kon er niet vanaf. Geen compensatie alleen een sorry en een eventuele upgrade voor het volgende verblijf ( Terwijl we al een luxe spa kamer hadden )

Kamertip: Geen aanrader. Veel ste gehorig. Zelf het bubbelbad van een andere kamer hoor je.
Datum van verblijf: augustus 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2021

Beste Daphne,

Bedankt voor uw tijd en de moeite die u genomen heeft om deze review te schrijven.

Het is het ontzettend vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is verlopen door geluidsoverlast van andere gasten. Daarom zijn we u dankbaar dat u dit tijdens het verblijf heeft gemeld. Hierdoor konden we direct actie ondernemen en de gasten aan te spreken en het geluidsoverlast te stoppen. Het is desondanks ontzettend vervelend en we willen dan ook nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst verwelkomen voor een rustiger verblijf.

Beoordeeld op 2 september 2021 via mobiele applicatie

Als verrassing had mijn partner mij een nachtje in dit prachtige hotel gegeven. Een splinternieuw hotel, met een mooi panorama zwembad en bijbehorende wellness op een van de hoogste etages. Met een koprol ben je op de boulevard en loop je langs gezellige strandtentjes waar je kunt lunchen, dineren of borrelen. Het ontbijt de volgende ochtend was uitgebreid en had veel luxe dingen zoals zalm, diverse vleeswaren en genoeg soorten broodjes. De service was top: vriendelijk en met een glimlach. Het enige minpuntje was het parkeren. Er was weinig plek en de aangewezen parkeerplaats was nog niet afgebouwd. Al met al, voor een weekendje Scheveningen komen wij hier zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2021
Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn dankbaar voor uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren. Ik beloof hierbij hen allemaal namens u te bedanken voor hun bijdrage aan uw welzijn in ons hotel.

Wij kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in Inntel Hotels Den Haag Marina Beach.

Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Alles aan deze overnachting was perfect. Het personeel was vriendelijk, het hotel is mooi en schoon. Wij verbleven in een spa kamer waar een whirlpool in zit, met uitzicht op zee… prachtig. Zowel het ontbijt als diner waren allebei erg goed. Wanneer je het hotel uit stapt sta je direct op het strand. Wij komen nog eens terug!

Kamertip: Parkeren kan dicht bij het hotel.
Datum van verblijf: april 2021