Gratis annuleren tot 08-12-21
Priceline
Gratis annuleren tot 08-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 123
Official HotelUS$ 98
eDreamsUS$ 98
Beoordeeld op 3 september 2021

Een heerlijk ontspannende vakantie, weekend of midweek bestemming, perfect gelegen tussen Scheveningen en Den Haag. Perfecte parkeer plek en omdat je voor het hotel in de tram of bus kunt stappen is je bestemming maximaal 5 of 10 minuten weg. Wat wil je nog meer, geen parkeerstress! Maar heerlijk genieten, in het hotel in de 3 sauna's en stoombad en zwembad.
Of in het goede restaurant of de ruime lounge met heerlijke banken en relax chairs!
En vergeet het personeel niet, de meest gastvriendelijke van heel Den Haag en ze hebben overal een antwoord op, kortom als je het hier niet vindt! Een DROOM Bestemming!!

Kamertip: Vraag een kamer met balkon aan de zonzijde - voorkant en mooi uitzicht of de Haagse bosjes.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mijn verblijf van 2 nachten heb ik alleen maar als positief ervaren.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,heerlijk ontbijt voor ieder wat wils,als je wilt dineren kan dat en nog lekker ook,de tramhalte is in de de buurt dus alles is makkelijk te bereiken,zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel, zeer attent.
Uitgebreid ontbijtbuffet, zeer lekker! Goede aandacht met corona, je kreeg handschoenen om je eten te gaan halen. Alhoewel niet iedereen deze gebruikte. Tafels werden na ieder gebruik ontsmet.
Kamer was prima. Netjes, comfortabel en mooi.
Aanwezigheid van Spa-faciliteiten TOP. Zeker na een dag van veel stappen, was dit leuk om de spieren te ontspannen. Zeker daar deze tot 23u beschikbaar waren.
Prima gelegen, tussen Scheveningen Bad en het centrum van Den Haag.
Parking was inbegrepen bij de boeking van de kamer.
Zeker een aanrader als je niet onmiddellijk in het drukke centrum wil logeren.

Kamertip: Onze kamer bevond zich in het zijgedeelte. Met uitzicht op de grote straat, maar daar hebben wij weinig geluidslast van ondervonden.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021

geen klachten ? nee geen klachten !
gastvrijheid wordt in alle aspecten goed begrepen. ligging van het hotel is ideaal tussen stad en strand. prettig ontvangen, mooie kamer schoon en prima sanitair, bediening in bar en restaurant is uitstekend en het eten is heel goed. iedereen is heel behulpzaam en vriendelijk. samenvattend: van harte aanbevolen !
de maatregelen worden goed nageleefd,

het nabijgelegen Rosarium is in juli zeer aan te bevelen overigens !

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Hier een nachtje geweest. Ook al mocht er in deze periode niet veel, was personeel heel attent. Maaltijd keurig bij de kamer uitgeserveerd en keurig gedekt tafeltje in de kamer. Ontbijt prima geregeld met mogelijkheid om toch een soort van buffet te hebben. Ruime keuze in brood en beleg. Verder schoon, lekkere bedden. Tram vlak bij.

Datum van verblijf: maart 2021