“Mooi Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Crowne Plaza Den Haag - Promenade
Beoordeeld als nr. 21 van 68 hotels in Den Haag
22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al vaak "sjiek" gelogeerd. Het is een heel mooi hotel alles op en aan maar 5 sterren..... er zijn betere 4 sterren.
Crown Plaza in Luik is 5 sterren waard.... het zit hem in de details.
Je kan met de tram richting centrum jet hotel ligt tussen Den Haag en Scheveningen(ook bereikbaar met de tram)

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden

15 november 2017 beoordeeld

Ik heb samen met mijn vriend op een super mooie kamer verbleven, wij waren dit weekend 1.5 jaar samen en de kamer had het personeel helemaal versiert. We hebben die avond heerlijk in Scheveningen gegeten en daarna nog wat gedronken aan de bar in het hotel. Verder hadden we een heerlijk bed en heerlijke badkamer!!!

Het hotel ligt op een top locatie waar je zowel het centrum als het strand goed mee kunt bereiken.

Zeker aan te raden!!!!

• Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
14 november 2017 beoordeeld

Meerder malen verbleven in dit hotel en blijf terugkomen. Kamers onlangs gerenoveerd en mooi licht. Bedden zijn heerlijk en komt een weekend helemaal tot rust. We hadden het geluk dat tijdens het verblijf een chef uit Ecuador was ingevlogen. Erg genoten van het eten in het restaurant.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
13 november 2017 beoordeeld

Zeer geslaagd weekend, alles was perfect geregeld. Vriendelijk personeel en een mooie kamer met prachtig uitzicht over het park, groot balkon en sfeervolle gashaard. We hebben genoten van de gastvrijheid en het eten was ook voortreffelijk. We komen zeker nog een keer terug!!!

Kamertip: Parkzijde kamer: Fantastisch uitzicht over het park!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
11 november 2017 beoordeeld

Wij hebben een dag en nacht doorgebracht in dit hotel met onze twee dochters. De eerste dag genoten van de Spa met een heerlijk zwembad, diverse sauna's en een verassende maaltijd. Overnacht in een van de mooie luxe suites en de kinderen tegenover ons in een prachtige kamer. Tweede dag met de tram, die tegenover hotel stopt, Den Haag City bezocht, We kijken terug op een top verblijf en kunnen het van harte aanbevelen!

Kamertip: De recent opgeleverde (hoek kamer) Suite is zeer ruim en luxe met een mooie uitzicht over Den Haag
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
11 november 2017 beoordeeld

Alles was perfect!! Personeel hééél vriendelijk, de kamer was super en aan alles is gedacht. Restaurant, bar, zwembad, sauna alles werkelijk super. In veel hotels geweest en tot nu toe is deze het best bevallen. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!!

• Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden
17 oktober 2017 beoordeeld

Prima personeel, een gezellige barman en uitstekend ontbijt/diner. De kamers zijn stijlvol ingericht en je merkt aan alles dat je écht even weg bent. Het personeel neemt de tijd voor je en dat is altijd prettig. Het was echt lekker ontspannen en genieten.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
NH Atlantic Den Haag
nr. 14 van 68 in Den Haag
1.194 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Crowne Plaza Den Haag - Promenade geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Crowne Plaza Den Haag - Promenade

Adres: Van Stolkweg 1, 2585 JL, Den Haag, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 17 luxe hotel in Den Haag
Prijsklasse: € 107 - € 176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Crowne Plaza Den Haag - Promenade 5*
Aantal kamers: 178
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ons hotel is gelegen tussen het strand van Scheveningen en het centrum van koninklijk Den Haag. Het naastgelegen Van Stolkpark zorgt voor een relaxte sfeer rondom ons hotel. Brasserie Brut, ons restaurant en gezellige bar, is dé plek voor een lekkere kop koffie, lichte lunch of diner. Strand of stad? Bij ons hoef je niet te kiezen. Vanuit Crowne Plaza Den Haag - Promenade sta je binnen no-time op het strand van Scheveningen. Of je staat net zo snel in het centrum van Den Haag. Tram 1 stopt voor het hotel. Deze brengt je naar de gewenste bestemming. In Den Haag voor zaken? Je wandelt in 8 minuten naar het World Forum Convention Center. Crowne Plaza Den Haag - Promenade is zowel klassiek als modern. Heb je genoeg schermen gezien voor vandaag? Relax dan in de Promenade Health Club & Spa. Onze spa biedt verschillende sauna’s, gezichtsbehandelingen, een zwembad en fitnessruimte, gratis voor jou als hotelgast. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van IHG, Booking.com, TravelClick, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Crowne Plaza Den Haag - Promenade met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Crowne Plaza Den Haag - Promenade Hotel The Hague
Crowne Plaza The Hague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?