Beoordeeld op 15 november 2017

Ik heb samen met mijn vriend op een super mooie kamer verbleven, wij waren dit weekend 1.5 jaar samen en de kamer had het personeel helemaal versiert. We hebben die avond heerlijk in Scheveningen gegeten en daarna nog wat gedronken aan de bar in het hotel. Verder hadden we een heerlijk bed en heerlijke badkamer!!!

Het hotel ligt op een top locatie waar je zowel het centrum als het strand goed mee kunt bereiken.

Zeker aan te raden!!!!

Beoordeeld op 14 november 2017

Meerder malen verbleven in dit hotel en blijf terugkomen. Kamers onlangs gerenoveerd en mooi licht. Bedden zijn heerlijk en komt een weekend helemaal tot rust. We hadden het geluk dat tijdens het verblijf een chef uit Ecuador was ingevlogen. Erg genoten van het eten in het restaurant.

Beoordeeld op 13 november 2017

Zeer geslaagd weekend, alles was perfect geregeld. Vriendelijk personeel en een mooie kamer met prachtig uitzicht over het park, groot balkon en sfeervolle gashaard. We hebben genoten van de gastvrijheid en het eten was ook voortreffelijk. We komen zeker nog een keer terug!!!

Kamertip: Parkzijde kamer: Fantastisch uitzicht over het park!
Beoordeeld op 11 november 2017

Wij hebben een dag en nacht doorgebracht in dit hotel met onze twee dochters. De eerste dag genoten van de Spa met een heerlijk zwembad, diverse sauna's en een verassende maaltijd. Overnacht in een van de mooie luxe suites en de kinderen tegenover ons in een prachtige kamer. Tweede dag met de tram, die tegenover hotel stopt, Den Haag City bezocht, We kijken terug op een top verblijf en kunnen het van harte aanbevelen!

Kamertip: De recent opgeleverde (hoek kamer) Suite is zeer ruim en luxe met een mooie uitzicht over Den Haag
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 november 2017

Alles was perfect!! Personeel hééél vriendelijk, de kamer was super en aan alles is gedacht. Restaurant, bar, zwembad, sauna alles werkelijk super. In veel hotels geweest en tot nu toe is deze het best bevallen. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!!