NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Aan het strand
The Hague Marriott Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Gratis annuleren tot 04/08
  • Gratis ontbijt
Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis ontbijt
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
Agoda.com
  • Zwembad
14 november 2017 beoordeeld

Meerder malen verbleven in dit hotel en blijf terugkomen. Kamers onlangs gerenoveerd en mooi licht. Bedden zijn heerlijk en komt een weekend helemaal tot rust. We hadden het geluk dat tijdens het verblijf een chef uit Ecuador was ingevlogen. Erg genoten van het eten in het restaurant.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
13 november 2017 beoordeeld

Zeer geslaagd weekend, alles was perfect geregeld. Vriendelijk personeel en een mooie kamer met prachtig uitzicht over het park, groot balkon en sfeervolle gashaard. We hebben genoten van de gastvrijheid en het eten was ook voortreffelijk. We komen zeker nog een keer terug!!!

Kamertip: Parkzijde kamer: Fantastisch uitzicht over het park!
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
11 november 2017 beoordeeld

Wij hebben een dag en nacht doorgebracht in dit hotel met onze twee dochters. De eerste dag genoten van de Spa met een heerlijk zwembad, diverse sauna's en een verassende maaltijd. Overnacht in een van de mooie luxe suites en de kinderen tegenover ons in een prachtige kamer. Tweede dag met de tram, die tegenover hotel stopt, Den Haag City bezocht, We kijken terug op een top verblijf en kunnen het van harte aanbevelen!

Kamertip: De recent opgeleverde (hoek kamer) Suite is zeer ruim en luxe met een mooie uitzicht over Den Haag
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
11 november 2017 beoordeeld

Alles was perfect!! Personeel hééél vriendelijk, de kamer was super en aan alles is gedacht. Restaurant, bar, zwembad, sauna alles werkelijk super. In veel hotels geweest en tot nu toe is deze het best bevallen. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
17 oktober 2017 beoordeeld

Prima personeel, een gezellige barman en uitstekend ontbijt/diner. De kamers zijn stijlvol ingericht en je merkt aan alles dat je écht even weg bent. Het personeel neemt de tijd voor je en dat is altijd prettig. Het was echt lekker ontspannen en genieten.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner