“Vakmensen!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Crowne Plaza Den Haag - Promenade
Beoordeeld als nr. 20 van 68 hotels in Den Haag
31 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn lid van de promenade healthclub club en spa.
De personal trainers zijn super vakkundig, beleefd,behulpzaam, motiverend, gewoon top! Wat een lieve mannen. De vier mannen zorgen ervoor dat wij iedere keer met plezier er naar toe gaan.
De Welness gedeelte is heerlijk. Hoe fijn na een het sporten met een personal trainer om een badjas te krijgen om vervolgens gebruik te mogen maken van de sauna, zwembad, stoomcabine en wat te drinken.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag een dagje naar de zee geweest en bij Crown plaza geboekt.Kamer was netjes en goed...Ligging strand helemaal fantastisch!S'avonds lopend naar de boulevard gegaan,dat is te doen maar de volgende dag toch maar 2 fietsen gehuurd.De fietsen zijn uitstekend!Wij hebben genoten en de gastvrijheid was top!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld

Kamer volledig nieuw,een 10 waard met luxe badkamer,ligging met directe aansluiting op openbaar vervoer,zodat Den Haag en Scheveningen vlakbij waren.
Enig nadeel dure parking :17,50€/dag.Ontbijt degelijk !

Kamertip: Alle kamers zijn rustig,maar vooral de achterzijde in het groen van het bos !
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

Hotel is steeds meer alles aan verbeteren en dat is een hele goede zaak. Ontbijt is prima. Kamers ook. De auto kan je parkeren en met de tram ben je snel genoeg naar den haag of scheveningen. Blijf me verbazen dat we bij het ontbijt in het engels aangesproken worden+ zelfs als je in Nederlands antwoord. Dit was ook het enige ""minpuntje"". Verder was iedereen erg behulpzaam.

Verbleef: Augustus, 2017
24 augustus 2017 beoordeeld

Voor mijn werk heb ik vijf dagen verbleven in Crowne Plaza Hotel Den Haag Promenade. Bij check-in werd ik warm en gastvrij ontvangen. Mijn luxe kamer bevond zich op de vijfde verdieping en vanaf mijn balkon keek ik uit over Den Haag en Scheveningen. 'S avonds een frisse duik in het zwembad genomen om me vervolgens weer lekker terug te trekken op mijn balkon. Na mijn werkdag kon ik hier heerlijk ontspannen en de zon zien onder gaan. Het hotel is modern, sfeervol en erg warm ingericht. Vooral van de openhaard in de lobby was ik erg gecharmeerd.
Mijn verblijf was heerlijk en ik kom zeer zeker nog een keer terug!

Kamertip: Kamers aan de voorzijde op de hoek hebben een prachtig uitzicht
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken
19 augustus 2017 beoordeeld

Om 16.00 uur melde wij ons aan bij de receptie maar helaas was de kamer nog niet " schoon". Of we een half uurtje konden wachten. Geen probleem maar realiseerde ons dat dit toch wel heel jammer was.... terug naar de receptie en een vervangende kamer met upgrade gekregen die gewoon helemaal TOP was. De receptioniste Else was ook zo vriendelijk om een mooie kaart + taartje voor verjaardag te laten bezorgen. Nogmaals hartelijk dank voor deze verassing.

Kamertip: Het beste is een kamer aan de achterkant met balkon.
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima gelegen ten opzichte van Scheveningen en Den Haag. Alles makkelijk te bereiken per tram. Gastvrijheid personeel kan wel wat beter, front office OK, bar totaal niet. We moesten plaatsnemen aan een vies tafeltje omdat er geen schone meer waren. De barman deed vervolgens net alsof hij ons niet zag, duidelijk geen zin meer in gasten rond 11 uur savonds. Toen we eindelijk zijn aandacht getrokken hadden werden de drankjes geserveerd aan de vieze tafel, en deze bleef ook vies. Ontbijt was goed verzorgd. Kamer netjes, maar stiekem veel gebreken. Afzuiging stond zo hard dat je er niet van kon slapen, glijstang douche kapot, scharnieren kast kapot kamer informatiemap volgekrast met pen etcetcetc. Niet wat je van 5 sterren verwacht.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
NH Atlantic Den Haag
nr. 14 van 68 in Den Haag
1.195 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Crowne Plaza Den Haag - Promenade geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Crowne Plaza Den Haag - Promenade

Adres: Van Stolkweg 1, 2585 JL, Den Haag, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 16 luxe hotel in Den Haag
Prijsklasse: € 109 - € 179 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Crowne Plaza Den Haag - Promenade 5*
Aantal kamers: 178
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ons hotel is gelegen tussen het strand van Scheveningen en het centrum van koninklijk Den Haag. Het naastgelegen Van Stolkpark zorgt voor een relaxte sfeer rondom ons hotel. Brasserie Brut, ons restaurant en gezellige bar, is dé plek voor een lekkere kop koffie, lichte lunch of diner. Strand of stad? Bij ons hoef je niet te kiezen. Vanuit Crowne Plaza Den Haag - Promenade sta je binnen no-time op het strand van Scheveningen. Of je staat net zo snel in het centrum van Den Haag. Tram 1 stopt voor het hotel. Deze brengt je naar de gewenste bestemming. In Den Haag voor zaken? Je wandelt in 8 minuten naar het World Forum Convention Center. Crowne Plaza Den Haag - Promenade is zowel klassiek als modern. Heb je genoeg schermen gezien voor vandaag? Relax dan in de Promenade Health Club & Spa. Onze spa biedt verschillende sauna’s, gezichtsbehandelingen, een zwembad en fitnessruimte, gratis voor jou als hotelgast. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van IHG, Booking.com, TravelClick, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Crowne Plaza Den Haag - Promenade met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Crowne Plaza Den Haag - Promenade Hotel The Hague
Crowne Plaza The Hague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?