29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag een dagje naar de zee geweest en bij Crown plaza geboekt.Kamer was netjes en goed...Ligging strand helemaal fantastisch!S'avonds lopend naar de boulevard gegaan,dat is te doen maar de volgende dag toch maar 2 fietsen gehuurd.De fietsen zijn uitstekend!Wij hebben genoten en de gastvrijheid was top!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld

Kamer volledig nieuw,een 10 waard met luxe badkamer,ligging met directe aansluiting op openbaar vervoer,zodat Den Haag en Scheveningen vlakbij waren.
Enig nadeel dure parking :17,50€/dag.Ontbijt degelijk !

Kamertip: Alle kamers zijn rustig,maar vooral de achterzijde in het groen van het bos !
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld

Hotel is steeds meer alles aan verbeteren en dat is een hele goede zaak. Ontbijt is prima. Kamers ook. De auto kan je parkeren en met de tram ben je snel genoeg naar den haag of scheveningen. Blijf me verbazen dat we bij het ontbijt in het engels aangesproken worden+ zelfs als je in Nederlands antwoord. Dit was ook het enige ""minpuntje"". Verder was iedereen erg behulpzaam.

Verbleef: augustus 2017
24 augustus 2017 beoordeeld

Voor mijn werk heb ik vijf dagen verbleven in Crowne Plaza Hotel Den Haag Promenade. Bij check-in werd ik warm en gastvrij ontvangen. Mijn luxe kamer bevond zich op de vijfde verdieping en vanaf mijn balkon keek ik uit over Den Haag en Scheveningen. 'S avonds een frisse duik in het zwembad genomen om me vervolgens weer lekker terug te trekken op mijn balkon. Na mijn werkdag kon ik hier heerlijk ontspannen en de zon zien onder gaan. Het hotel is modern, sfeervol en erg warm ingericht. Vooral van de openhaard in de lobby was ik erg gecharmeerd.
Mijn verblijf was heerlijk en ik kom zeer zeker nog een keer terug!

Kamertip: Kamers aan de voorzijde op de hoek hebben een prachtig uitzicht
  • Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
19 augustus 2017 beoordeeld

Om 16.00 uur melde wij ons aan bij de receptie maar helaas was de kamer nog niet " schoon". Of we een half uurtje konden wachten. Geen probleem maar realiseerde ons dat dit toch wel heel jammer was.... terug naar de receptie en een vervangende kamer met upgrade gekregen die gewoon helemaal TOP was. De receptioniste Else was ook zo vriendelijk om een mooie kaart + taartje voor verjaardag te laten bezorgen. Nogmaals hartelijk dank voor deze verassing.

Kamertip: Het beste is een kamer aan de achterkant met balkon.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden