2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 117
PricelineUS$ 117
Hotels.comUS$ 115
eDreamsUS$ 117
TravelocityUS$ 115
Prestigia.comUS$ 118
Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk centraal gelegen hotel met top service en ontzettend vriendelijke mensen. Mooi uitzicht over Den Haag. Ideaal om met fietsje centrum in te gaan of juist naar Scheveningen. Fijne ruime kamers met kwalitatieve bedden, goed uitgerust na t weekend!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag kreeg ik een weekend Marriot voor ons drietjes ( zoon van 10).
Het begon goed, vriendelijke dames bij receptie en mooie kamer met goed 3de bed.
‘S avonds kom je er al snel achter dat kamer 801 naast de lift zit. Lawaai viel uiteindelijk mee en kwam niet echt boven de airco-zoom uit.
Dag twee was helaas anders. Dan beginnen ze om 22:00 tot een uur of 00:00 karren de lift in en uit te rijden. Geen idee waarom dus telkens hoor je wat en denk je… dit zal zeker de laatste zijn.
Dan het ontbijt. Dag 1 was top! Eigen plekje opgezocht heerlijk met zijn drietjes gezeten, eten en lekker zitten.
Dan dag twee, na de super nacht met karren en liften werden we geplaceerd aan een tafel van 3, onder een betonnen trap. Ik natuurlijk met mijn gezicht naar de muur te kijken waar het bordje WC hoorde te hangen. The Marriott experience was ineens bijzonder ver te zoeken. Ik gaf nog aan dat het niet echt zou passen om onder de trap te zitten maar personeel dacht daar anders over. Meerde tafels nooit bezet om ons heen en manager die de QR code naast ons stond te checken viel het ook niet echt op.
(Misschien zouden ze er zelf eens moeten gaan zitten en bedenken of ze het gevoel van dat moment willen uitstralen)
Zakelijk wilde ik overstappen van NH hotels naar Marriott maar ik heb mij nu wel bedacht.
Ben ik op mijn verjaardag toch weer wijzer geworden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Vincent Pahlplatz, General Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste SteefHolland,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback op uw verblijf, de feedback van onze gasten helpt ons met het continue verbeteren van onze dienstverlening. Het spijt mij te moeten lezen dat u de tweede dag van u verblijf, nota bene een verjaardagscadeau, niet dezelfde ervaring heeft genoten als de eerste dag.

Een goede nachtrust is essentieel voor iedere gast en ik betreur het te moeten lezen dat u gedurende de avond bent gestoord door karren die in en uit de lift werden gereden. Binnen het hotel zijn duidelijke richtlijnen wanneer er transport plaats kan vinden en dit gebeurt alleen via de dienstlift, onze gasten kunnen uiteraard wel altijd gebruikmaken van de lift om hun bagage te vervoeren.

Ook vind ik het bijzonder spijtig om te moeten lezen dat u liever aan een andere tafel had willen ontbijten en dat wij hier onvoldoende oog voor hadden. Ik zal deze feedback direct met het team bespreken om te zorgen dat we dit in de toekomst proberen te voorkomen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en ik hoop dat ik u in de toekomst toch weer welkom mag heten in Den Haag.

Vincent Pahlplatz
General Manager

Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Wij gingen naar dit hotel met een goede verwachting. Ook hadden wij op hotelspecials diner erbij aangekocht en dachten dat we goed zaten helaas geven ze je hier een driegangen diner waar je heel keuze uit hebt en een vast menu is. Het menu van die dag was wortel tartaar zeebaars en crème brulee. Als je geen vis luste was er onder hoge uitzondering een vleesgerecht beschikbaar maar veel was t niet een heel klein stukje baars of vlees en heel erg veel risotto jammer genoeg.

Het was een grote tegenvaller

Datum van verblijf: september 2021
Vincent Pahlplatz, General Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste bartbP9845AW,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback op uw verblijf, dit wordt door ons altijd gewaardeerd en is zeer waardvol om continue te kijken waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Het spijt mij te moeten lezen dat ons menu niet bij u in de smaak viel. Het is inderdaad zo dat wij bij bepaalde vast arrangementen gebruikmaken van tevoren vastgestelde menu’s. Het is ook zo dat wij bij al onze menu’s altijd rekening zullen houden met de dieetwensen / voorkeuren van onze gasten. Net als op ons al la carte menu en bij ons ontbijtbuffet bieden we de gasten een ruime keuze aan vegetarische, vegan, gluten vrije, gezonde, lactose vrije opties. Mocht de voorkeur van uw keuze er niet bij zitten, zal ons culinaire team altijd binnen de grenzen van de mogelijkheden een oplossing zoeken. Op basis van uw feedback moet ik concluderen dat dit tijdens uw verblijf niet is gelukt.
Uw feedback wordt besproken met het team om te kijken welke actie we moeten ondernemen om dit voor de toekomst te voorkomen en onze uitgebreide keuzes beter inzichtelijk te maken voor de gasten.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en ik hoop dat ik u in de toekomst weer welkom mag heten in Den Haag.

Vincent Pahlplatz
General Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2021

Bij aankomst in The Hague Marriot hotel zijn wij enorm vriendelijk ontvangen door Judi. Complimenten voor Judi want jij gaf een enorm gevoel van welkom. Wij hebben geslapen in het hotel en de volgende ochtend hebben wij gebruik gemaakt van het ontbijt. Na het ontbijt zijn wij teruggekeerd naar de kamer en tot onze grote verbazing vonden wij muizen ontlasting op ons bed. Het was overduidelijk muizen ontlasting en dit hebben wij gemeld bij de check out. Echter werden wij niet serieus genomen door de manager van de front-office. De muizen ontlasting was namelijk hagelslag, dat wij hadden meegenomen vanuit de ontbijt ruimte. Ten eerste hebben wij geen hagelslag gegeten en ten tweede werd ons verteld dat wij op de hagelslag gezeten hadden en zo is de hagelslag op het bed gekomen. Dit is natuurlijk onrealistisch want als wij op hagelslag hadden gezeten, komt de hagelslag niet in korreltjes (zoals de vorm van muizenontlasting) op het bed terecht. Daarnaast hebben wij niet op het bed gezeten na het ontbijt. Vervolgens werd aan ons doorgegeven dat de housekeeping de ontlasting geproefd had en kwam er tot conclusie dat het inderdaad hagelslag was. Het verschil tussen ontlasting en hagelslag is wel duidelijk te zien. Het is wel duidelijk dat er gelogen werd tegen ons als gasten, want welk persoon zou eventuele ontlasting proeven dat op ons bed gelegen had. Ik geloof namelijk niet dat een housekeeping medewerker zonder te weten wat het is, zwarte korrels in zijn of haar mond stopt. Erg slecht, hoe er met deze klacht is omgegaan, maar vooral slecht hoe deze klacht is afgehandeld door de manager. Bij bezoek aan dit hotel; check dus eerst het bed want misschien slaapt u wel met ongedierte op de kamer. Onze directe omgeving is al geïnformeerd dat zij dit hotel niet hoeven te bezoeken. Zie onderstaan het verschil tussen hagelslag en de ontlasting die op ons bed lag.

Datum van verblijf: augustus 2021
The Hague Marriott, Other van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021

Beste LVPFKR,

Allereerst hartelijk dank voor het delen dan uw feedback, dit geeft ons de mogelijkheid de service constant te verbeteren en fijn dat u zo hartelijk bent welkom geheten.

Wij werken samen met een onafhankelijk ongedierte bestrijdingen firma. Hier worden op verdekte plaatsen diervriendelijke vallen geplaats om eventueel ongewenste dieren zoals muizen direct te kunnen constateren en zo de hygiëne en veiligheid nooit in het gedrang te hebben. Er zijn geen enkele sporen gevonden die wijzen op de aanwezigheid van muizen, maar dit betekent niet dat uw klacht niet serieus genomen moet worden. De veiligheid van onze gasten en medewerkers staat altijd bovenaan en hier mogen geen concessies op gedaan worden. Zou u zo vriendelijk willen zijn persoonlijk met mij in contact te treden zodat ik kan kijken wat hier fout gegaan is?

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en ik hoop u in de toekomst nogmaals welkom te mogen heten in Den Haag.

Maarten Werter
Director of Operations
m.werter@thehaguemarriott.com

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer teleurstellend.

Eenmaal aangekomen bleek dat de toeristenbelastingen nog moesten betaald worden terwijl er duidelijk op de reservering staat dat dit inbegrepen was in de prijs.
We kregen een tweepersoonskamer toegewezen terwijl we geboekt hadden voor 2 volwassenen en een kind.

Na dit te melden aan de receptie wisten ze me te vertellen dat alle bedden in gebruik waren en er geen extra kamers meer vrij waren. Zeer vreemd als je boekt voor 3 personen.
Kamer is zeer klein voor een gezin!

We hadden parking betaald voor 3 dagen. Toen we in de avond met de auto terug kwamen van uit eten konden we niet op de paring hij was vol. Terwijl we hadden betaald voor 3 dagen moesten we 15 min. Stappen verder op parkeren.

Ik vind dit zeer onprofessioneel!
Het hotel staat gekend voor vriendelijk personeel maar ook hiervan heb ik weinig gemerkt.

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2021
The Hague Marriott, Other van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste Paradise24510940077,

Allereerst hartelijk dank voor het delen dan uw feedback, dit geeft ons de mogelijkheid de service constant te verbeteren.
De toeristenbelasting wordt door het hotel afgedragen aan de gemeente en hier wordt geen geld aan verdient en is daarom niet inbegrepen. Alhoewel wij hier zeer transparant over zijn, is het kijken naar uw commentaar niet goed genoeg gecommuniceerd en daar bied ik mijn excuses over aan. Het hotel biedt ongeveer 140 parkeerplaatsen aan. Bij late terugkomst kan het voorkomen dat een parkeerplaats al ingenomen is. Ik snap dat dit vervelend is. Graag zou ik persoonlijk met u in contact komen zodat ik kan zien waar het misgegaan is bij het organiseren van het extra bed en zorgen dat dit in de toekomst kan worden voorkomen

Maarten Werter
Director of Operations