10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend zijn hebben wij geslapen in dit hotel en alles was compleet. We hadden een super mooie kamer en het hotel heeft een hele mooie en moderne uitstraling. Op de kamer werkte de tv niet, dus we hadden gebeld naar de receptie. 1 minuut later stond er iemand voor de deur die het probleem zo had opgelost, hele goede service dus. Verder was het personeel super vriendelijk. Ook ideaal dat het hotel 10 minuten van het centrum van den haag afligt (met de tram ben je er zo) en 15 minuutjes met de bus naar Scheveningen. We komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
5 juli 2018 beoordeeld

Goed hotel op prima locatie nabij zee en stad. Wij kregen een heerlijke mooie kamer en de verzorging was weer fantastisch ! Ook complimenten aan Mimoun en Jaap voor de heerlijke aandacht voor het ontbijt en de borrel in de executive lounge. Wij komen snel weer terug. Stephan en Ilse

Kamertip: suite kamers zijn heerlijk ruim
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 juli 2018 beoordeeld

De kamer is netjes maar douchen anno 2018 kan niet meer in een bad dit is echt gedateerd, receptie kwam bij de incheck zeer knullig over. ‘S avonds wilde we een gin tonic drinken in de bar, drankje van deze tijd was de tonic! op, ze hadden een paar dagen ervoor een grote partij gehad, echt belachelijk, toe een Leffe blond besteld, kwam de ober even later terug om te meldde dat dit ook op was, erg onprofessioneel.
Een van de weinige pluspunten was de heer Gert-Jan die een praatje kwam maken en informeerde hoe onze dag was geweest en het voortreffelijke ontbijt!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Vincent P, General Manager van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2018

Beste arnaudr651,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback op uw verblijf, dit wordt door ons altijd gewaardeerd en fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van de persoonlijke aandacht van Gert-Jan.
Daarnaast ben ik bijzonder verheugd dat u ons ontbijt als voortreffelijk omschrijft. Het afgelopen jaar heeft het team veel aandacht besteed aan een nieuwe invulling van ons ontbijtbuffet. We bieden diverse gezonde, glutenvrije opties, maar ook voor de gasten die willen genieten van “Guilty Pleasures” is er voldoende keuze, dit alles wordt aangevuld met diverse internationale en lokale a la carte items.
Het spijt e te moeten lezen dat er tot 2 keer toe iets niet voorradig is bij de bar en ik deel uw mening dat we te allen tijde dit moeten voorkomen. In sommige uitzonderlijke situaties is dit echter niet mogelijk, maar dan moet het team zorgen voor een volwaardig alternatief. Mijn oprechte excuses dat dit niet gebeurde tijdens uw verblijf. Uw feedback wordt besproken met het team om te kijken welke actie we moeten ondernemen om dit voor de toekomst te voorkomen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en ik hoop dat ik u in de toekomst weer welkom mag heten in Den Haag.

Vincent Pahlplatz
General Manager

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel tijdens Animecon 2018. Tijdens het inchecken werd er met iedereen een praatje gemaakt, omdat het heel druk was. Er werd efficiënt gewerkt en dat was top. Mensen werden naar verschillende rijen verwezen om de procedure te vergemakkelijken. Op de kamer bleek dat wij een tweepersoonsbed en een soort klapbed hadden gekregen. We vonden dit wel jammer, maar onze vriend zei dat hij goed heeft geslapen. Het tweepersoonsbed sliep ook heerlijk. Ik had een vlekje in mijn laken. Ik weet niet of het door mij kwam of dat het er al in zat. Toen ik de receptie belde, kwam er binnen een paar minuten iemand naar onze kamer met een schoon laken. Wat een super service! Ik bood zelf aan om mijn eigen bed te verschonen, omdat ik vind dat mensen geen slaaf hoeven te spelen, maar als ik niets had gezegd, had deze lieve man mij zonder morren geholpen hiermee! Wij hadden ontbijt bijgeboekt en hebben hier erg van genoten. De tweede ochtend was helaas het wafelijzer stuk. Dit werd echter gecompenseerd met heerlijke brownies en een smoothie bij aankomst. Ik vond het echt een heel goed ontbijt, ook voor mensen met een glutenallergie. Er was veel keuze in sap, koffie, broodjes, beleg, fruit en ontbijtgranen. Het fruit was heerlijk, niet te hard en niet te zacht. De croissants waren zo lekker, dat wij er niet vanaf konden blijven! Ook was er de mogelijkheid om een warm ontbijt te nemen met ei, spek, aardappelen, worstjes en nog meer. Al met al een goed verzorgd verblijf!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
13 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben op 1 juni een nacht doorgebracht in dit hotel ter ere van het 25-jarige jubileum van onze ouders. Allereerst kregen we bij aankomst in het hotel een upgrade, waarmee we een mooiere kamer kregen en gebruik mochten maken van de executive lounge. Dit maakte het hele verblijf extra bijzonder! De kamers waren erg ruim/schoon en de medewerkers ontzettend aardig. Verder was het ontbijt goed en ben je met de taxi zo in Scheveningen. Zeker een aanrader!

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie