Novotel Den Haag World Forum(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
  • Aan het strand
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
  • Restaurant
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

• Aan het strand
Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst met een kleine rij voor de incheck. Een snack aangeboden gekregen voor het ongemak van het wachten.
Heerlijke kamer met een pluim voor netheid!
Uitleg over Den Haag, taxi besteld en reserveringen allen verzorgt door de Conciërge Gert Jan.
We hebben ons thuis gevoeld en een heerlijk verblijf gehad.

Dank aan Gert Jan & Marriot

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
The Hague M, Front Office Supervisor van The Hague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste J S,

Ontzettend bedankt voor uw feedback.
Uw mooie woorden worden erg op prijs gesteld.

Wij, en natuurlijk Gert-Jan hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Claudia Cozijn

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben één nacht hier geslapen. Mooie, moderne kamer met alles erop en eraan. Goed ontbijt, genoeg keuze. Gratis parkeren kan in de buurt, bijvoorbeeld het Stadhoudersplantsoen. Wij waren helemaal tevreden.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk relaxed gevoel gegeven door al het zeer behulpzame en bekwaam personeel.
Het bed is hemels en een super de luxe kamer.
Het ontbijt is een feestelijk begin van de dag, zeker met dihno als gastheer. Het uitzicht is werkelijk prachtig.
Heerlijk rustige omgeving en super centraal. Zo in de stad en zo op het strand.

7 mei 2018 beoordeeld

wij hebben afgelopen zaterdag op zondag overnacht na een bezoek aan soldaat van oranje. de service was uitstekend, Danielle hielp ons uitstekend en toen ik zo stom was om mijn pinpas te verliezen terwijl ik de pas van de kamer pakte, zorgde ze dat hij op onze kamer lag voordat ik zelf doorhad dat ik hem kwijt was....
uitstekende kamer, geweldig uitzicht op de zee in de verte. ook een geweldig ontbijt... kortom niets op aan te merken.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
1 mei 2018 beoordeeld

Mooi en goed gelegen hotel met prima voorzieningen. Zowel Den Haag als Scheveningen zijn makkelijk met de tram te bereiken. Zeer aardig en attent personeel. De executive lounge (Jaap!) zorgt ervoor dat je je er extra welkom voelt. We komen graag nog een keer terug.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn rustiger.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner