• Aan het strand
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
  • Restaurant
The Hague Marriott Hotel(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
Marriott Hotels
  • Restaurant
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
Zie aanbieding
Mercure Hotel Den Haag Central(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Restaurant
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Aan het strand
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten:
* centrale ligging tussen Den Haag en Scheveningen
* uitzicht (vanuit onze (Executive)kamer op de twaalfde verdieping)
* gratis parkeren in de buurt (Adriaan Goekooplaan)
* vriendelijk en behulpzaam personeel
* extra's bij Executive: slippers, badjas, Nespresso op de kamer, gratis bijvullen van minibar, enz.
* appelen, snoep, vruchtenwater gratis aan de receptie
Minpuntjes:
* bar is niet heel gezellig
* ontbijtbuffet gemiddeld (op zondag kan je tot elf uur ontbijten, maar om kwart voor tien waren bijvoorbeeld de pannenkoekjes al "op" en werden niet meer bijgevuld)
* de kamer was niet echt warm (maar we hebben ook niet de moeite genomen dit te melden, misschien had men het dan opgelost.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
6 maart 2018 beoordeeld

Het hotel ligt op een prachtige plek in de binnenstad. Je kijkt uit op het Binnenhof of in de oude winkelpassage. Het hotel ligt tussen de winkels, café's en restaurants, maar je hoort zeer weinig van het geluid. Ideale uitvalsbasis voor een citytrip. De trams stoppen om de hoek en het is een paar minuten lopen van het Centraal Station. De ontvangst was zeer hartelijk en professioneel en de ontvangstruimte was zeer sfeervol. De kamer en badkamer waren zeer schoon en het bed erg comfortabel. Wel was de kamer wat gedateerd en miste ik een verwarming in de badkamer. Vooral omdat het buiten vroor. Toch zou ik dit hotel weer opnieuw boeken vanwege de ligging en mooie aanbieding.

Verbleef: maart 2018
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en een super ligging, ook voor museumbezoek en uit eten. Het ontbijt is prima, met ruime keuze. De prijs-kwaliteit-verhouding is goed. We zijn echt tevreden en hebben een fijne vakantie gehad. De kamer is in orde, en ook helemaal niet gehorig, maar bij 4-sterren verwacht ik toch echt wel meer luxe op de kamer. Douchen moet je in het bad, de kranen lekken op meerdere plekken, veel vlekken in de vloerbedekking, en plastic gordijnen. Bed is wel oké. Maar het is allemaal nogal basic, en de kamers en gangen hebben niet de weldadigheid die bij 4 sterren hoort. Al met al wel een aanrader.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
1 januari 2018 beoordeeld

Een weekendje weg in Den Haag werd nog leuker door het vriendelijk personeel van Novotel en het heerlijke ontbijt op zondag. Het hotel is ideaal gelegen hartje centrum en de prijs/kwaliteit was dankzij een kortingsactie ook prima

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam kort verblijf in dit hotel. Het kan niet centraler gelegen zijn, vlak tegenover het Binnenhof, en in de art deco arm van de Haagse Passage, dus in de winkelbuurt met ook veel restaurants. De kamer keek uit op de passage, dus geen rechtstreeks buitenlicht. De parkeergarage was vol, hotel raadde ons parkeergarage onder Het Plein aan : met de koffers dus over het Binnenhof.;-). Heerlijk uitgebreid ontbijt met oa oliebollen.

Verbleef: december 2017, reisde met familie