Priceline
Expedia.comUS$ 129
Hotels.comUS$ 129
Prestigia.comUS$ 133
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel met zeer gastvrij personeel. Mooie en goed verzorgde kamers inclusief ontbijt. Mooi gebouw zeer gunstig gelegen ten opzichte van Scheveningen. Goed vertrekadres om de musea te bezoeken met ov of fiets

Datum van verblijf: september 2021
Mireille Hoog, Sales van Carlton Ambassador Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Beste Q7918LPbv,
Ontzettend bedankt voor het delen van deze mooie ervaring binnen ons hotel. Onze locatie is inderdaad erg centraal, wat fijn dat daar goed gebruik van is gemaakt.
Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Een mooi en goed hotel met uitermate vriendelijke mensen. Goed centraal gelegen met gelegenheid tot parkeren. Het restaurant "Sophia" levert uitstekend kwaliteit. Ook de stilte in de nacht is bijzonder aangenaam. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Mireille Hoog, Sales van Carlton Ambassador Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste JvI1954,
Wat een mooie woorden! Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wij nemen de complimenten over ons team heel graag in ontvangst. Goed om te lezen dat ook het bezoek aan ons restaurant Sophia zo fijn was.

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 21 augustus 2021

Ontzettend mooi hotel met ruime kamers en gevulde koelkast , Rustige ligging en toch midden in de stad , Heerlijk restaurant met culinair diner fijne vlotte gezellige bediening de moeite waard om te bezoeken

Beste BeekBe,
Heel erg bedankt voor het delen van deze mooie review met ons en andere reizigers. Wat fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest.

Hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Een prachtig sfeervol hotel op een perfecte rustige ligging en op loopafstand van het centrum , gemakkelijk bereikbaar .
Perfect management, Uitstekende kamers , prima bedden , ontvangst zeer verzorgd , ontbijt heel uitgebreid,
Diner , smakelijk en heel mooi opgediend.
Komen graag terug .

Datum van verblijf: augustus 2021
Mireille Hoog, Sales van Carlton Ambassador Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste petervU3160ES,

Na het lezen van deze review kunnen wij niets anders als stralen, wat een mooie woorden!
Ontzettend bedankt voor het delen van deze mooie ervaring.

Hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Heerlijk hotel. Geweldige locatie. Personeel is zeer gastvrij, behulpzaam en professioneel. Gastvrijheid wordt hier groot geschreven. Dit geldt zowel voor de receptie als het personeel van het restaurant en housekeeping. Een absolute aanrader.

Beste Ireneder,
Wauw, wat een mooie complimenten over ons team. Wij vinden gastvrijheid en service erg belangrijk, dit dragen wij dan ook graag uit naar onze gasten. Ontzettend fijn dat alles zo naar wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer.