Gratis annuleren tot 04-11-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
Gratis annuleren tot 05-11-21
Expedia.comUS$ 45
Priceline
TravelocityUS$ 45
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Sterk verouderde kamers met veel lawaaihinder van de kamers erlangs.
Airco werkte niet, badkamer ook sterk gedateerd met beetje schimmel.
Best iets meer betalen dan in een ander hotel.
Ligging was wel centraal.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 14 mei 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kamer is netjes en van alle gemakken voorzien.

Ontbijt is vanwege Corona in de kamer. Ze komen dit brengen op een zelf gekozen tijdstip. Het ontbijt is echt uitgebreid!

De ligging is top. Je kunt de straat oversteken en dan ben je slechts een paar minuten lopen van het strand.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 13 mei 2021 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel dat met ons meedacht ivm kamerverdeling en parkeren in Scheveningen zelf na ons verblijf.
Nette kamers, uitstekende ligging, goede prijs.
Goede communicatie over aanrijroute ed. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Kamer was wat gedateerd, douchen was in bed, erg onhandig en gevaarlijk. Het bad was wel lekker maar het duurde erg lang eer het bad vol was. We hebben in een parkeergarage geparkeerd maar dat was omdat we verschillende overnachtingen hadden in verschillende hotels.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020

Aankomst parkeerplaats geen plek, verhaal via intercom die slecht te verstaan was dat we op straat konden parkeren en een vergunning konden kopen, geen plaats. We zijn gaan zoeken en een kwartier lopen garage gevonden voor 30 euro per dag ..

Locatie is top en kamers wel in orde.

Gaan we naar het ontbijt, moest bloktijd opgeven en vond dat wel normaal gezien de Corona tijd maar we moesten opgeven wat we aten... (alles aangevinkt) We kregen een dienblad met wat broodjes, drie plakjes kaas ( waaronder twee komijn die we niet lusten) , 1 plak ham ( aangegeven rundvlees) 1 plak rundvlees en jam met jus d orange. Toen ik vroeg om extra jus was dat niet mogelijk en ook een spiegelei was een soort van belachelijk verzoek. Gekookt ei was er wel. Vandaar mijn titel, misbruik van de situatie

Datum van verblijf: juni 2020