Gratis annuleren tot 04-11-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 05-11-21
Hurb
Gratis annuleren tot 05-11-21
PricelineUS$ 45
Hotels.comUS$ 45
eDreamsUS$ 45
Beoordeeld op 13 mei 2021 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel dat met ons meedacht ivm kamerverdeling en parkeren in Scheveningen zelf na ons verblijf.
Nette kamers, uitstekende ligging, goede prijs.
Goede communicatie over aanrijroute ed. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Kamer was wat gedateerd, douchen was in bed, erg onhandig en gevaarlijk. Het bad was wel lekker maar het duurde erg lang eer het bad vol was. We hebben in een parkeergarage geparkeerd maar dat was omdat we verschillende overnachtingen hadden in verschillende hotels.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020

Aankomst parkeerplaats geen plek, verhaal via intercom die slecht te verstaan was dat we op straat konden parkeren en een vergunning konden kopen, geen plaats. We zijn gaan zoeken en een kwartier lopen garage gevonden voor 30 euro per dag ..

Locatie is top en kamers wel in orde.

Gaan we naar het ontbijt, moest bloktijd opgeven en vond dat wel normaal gezien de Corona tijd maar we moesten opgeven wat we aten... (alles aangevinkt) We kregen een dienblad met wat broodjes, drie plakjes kaas ( waaronder twee komijn die we niet lusten) , 1 plak ham ( aangegeven rundvlees) 1 plak rundvlees en jam met jus d orange. Toen ik vroeg om extra jus was dat niet mogelijk en ook een spiegelei was een soort van belachelijk verzoek. Gekookt ei was er wel. Vandaar mijn titel, misbruik van de situatie

Beoordeeld op 18 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij boekten op 15 juni jl een lastminute overnachting in dit hotel.
We belden en vroegen of honden welkom zijn, dit was geen probleem. Op de website stond dat de kamer 80 euro per nacht zou kosten en 15 euro extra voor de hond. De kamer bleek plotseling 119 euro te zijn. Ach we waren lastminute dus lieten het maar zo. De kamer was erg gedateerd en verouderd. Er hing een douchegordijn en er stonden 2 oude plastic bekertjes die niet geseald waren. Niet erg corona proef. De hond was nergens welkom in t hotel tot onze verbazing , dit was bij inchecken niet gemeld. Bed was prima, douchen een stuk minder. Bij het ontbijt werden we weggestuurd vanwege de hond. Hij mocht niet naar binnen en wij moesten ons ontbijt op kamer nuttigen. Het ontbijt was karig en de eitjes groen. Er zat geen peper en zout bij en wij hadden dus ook geen verse koffie. Ik ben, heel dom, mijn oplader van mijn telefoon vergeten, maar daar krijgen wij ook geen bericht van. Dus de housekeeping heeft nu n mooie oplader erbij. Bij uitchecken was het sleutel inleveren en er werd verder niets gevraagd of gezegd.
Heel jammer 1 nachtje met ontbijt en parkeren heeft ons bijna 200 euro gekost en staat niet in verhouding met wat je krijgt.

Beoordeeld op 13 juni 2020

Ja, het is dubbel. Corona en weekendje weg dat vlaggetjesdag moest zijn.
We hadden geboekt dus gewoon gaan.
Aankomst: 37 parkeerplaatsen op 90 kamers is te weinig, niet reserveren maar wie het eerst komt...
Langs de kant van de weg met parkeerkaart? No way dus een flink eind verderop parkeergarage en ruim een kwartier lopen terug bij het hotel.
Kamer: mooi uitzicht maar wat klein, de badkamer is ook erg klein en je kunt je amper draaien tijdens je verkwikkende douche.
Ontbijt: Corona ontbijt, veel plastic en afval en totaal niet gezellig.
De bedden: prima, niet onbelangrijk.
Personeel: doet vreselijk hun best dus een dikke 10