Gratis annuleren tot 09-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
Gratis annuleren tot 10-12-21
Priceline
Expedia.comUS$ 43
eDreamsUS$ 44
Beoordeeld op 2 februari 2020

Goede service, meedenkend en meegaand. Zeer tevreden en zeker een aanrader. Omdat ik ziek was en niet wist hoelang ik zou blijven hebben zij meegedacht en zijn zij zeer meegaand geweest door rekening met mijn wensen te houden. Tussentijds van kamer gewisseld, en is het bed op mijn verzoek verschoond.

Top Service!

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

We hadden een overnachting om een jubileumconcert bij te wonen waarvoor we waren uitgenodigd.
Mijn partner had hier een kamer gereserveerd en we kregen een kamer aan de achterkant. Na het inchecken hebben we in het restaurant beneden gegeten. Ik had een risotto besteld en mijn partner de kabeljauw filet die bij een andere review werd afgekraakt. De kabeljauw filet die ze kreeg was behoorlijk groot en smaakte volgens haar heerlijk! Mijn risotto smaakte mij ook best, het was rijkelijk voorzien van garnalen. We dronken er een heerlijke Merlot bij die bij Vivino 4 van de 5 sterren kreeg.
Kortom: we waren dik tevreden met onze keuze voor dit hotel. De vriendelijke receptie heeft ons zelfs een waardevolle parkeerplaats aangewezen buiten de eigen overvolle parkeerplaats. Top!!
Voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 januari 2020

Na drie en een half jaar weer een keer in het centraal gelegen badhotel verbleven. Ook nu weer een ruime kamer en een goed breed bed. Voldoende en vriendelijk personeel aanwezig bij ontbijt en receptie. Kamers zijn schoon en badkamer was groot genoeg, Bad heeft wel een hoge instap.
Ontbijt is uitgebreid met vele soorten brood, broodjes en harde broodjes, spek, worstjes en roerei, veel vleeswaren en heel veel zoetigheden. Dik in orde dus.
De bar is ook fijn in de avond om nog wat te drinken. Eten kun je prima in de haven, Scheveningen dorp of aan de boulevard. Je bent binnen 10 minuten in de winkelstraat van Scheveningen dorp, in een kwartiertje lopen bij de haven en binnen 10 minuten bij het Kurhaus. Parkeren is niet goedkoop maar je auto staat er wel veilig. De tram stopt voor de deur en brengt je in een kwartier in het centrum van Den Haag. Wij zijn gewandeld (voor de beweging) naar het centrum van den Haag en dat is één rechte weg en is ruim 4 km., dus goed te doen.
Kortom: wederom een fijn verblijf.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 20 december 2019

Verwacht niet te veel ervan. De locatie is goed en daar moet dit hotel het van hebben.
De kamer was ruim genoeg, maar de inrichting gedateerd. De klok op de kamer stond stil, de yskast was te klein voor een fles water, onbestemde vlekken op het tapijt en geen tweede deken aanwezig in de kamer. Ik had het dus koud. Verder zijn de kamers gehorig. Je hoort de andere gasten en slaap je eindelijk word je wakker gemaakt door de eerste trem die langsrijd smorgens. Er is een lift aanwezig, maar ben je dikker dan je rollator heb je pech. De lift is erg klein.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 december 2019

Kamer was goed, alleen het toilet zit zo kort tegen de wand, dat men het heel moeilijk kan gebruiken. Keuken is goed, maar de prijzen zijn veel te hoog. Men serveert er deze dagen een aanbieding met entree in het theater en een verblijf met diner en ontbijt. Boekt men dit menu niet en heeft men geen gebruik gemaakt van hun aanbieding, kan men de menukaart vragen. Een nietig klein stukje kabeljauw, EEN lepeltje puree en drie stukjes van een soort zeewier kost € 22,50 !!! De voorspijzen van het menu zjn veel groter. Een glas wijn, heel weinig, kost vijf Euro. Enkele jaren geleden waren we hier ook, maar toen was het heel veel beter. Volgende keer toch maar een ander hotel kiezen.

Datum van verblijf: november 2019