Trip.com
Hotels.comUS$ 139
Priceline
Prestigia.comUS$ 144
Beoordeeld op 11 mei 2022

Een zeer comfortabel hotel met zeer fraaie en schone kamers op een uitstekende locatie. Uitstekende service. Uitstekend ontbijt met vers geperste sinasappels. Helaas geen omelet of warm gekookt ei, maar dat is dan ook het enige puntje.

Beoordeeld op 9 mei 2022

Het hotel staat naast station Den Haag Centraal. Je kunt heel snel via de diverse tramlijnen alle kanten op. De hotelkamers zijn goed en voelen ruim aan. In het hotel heerst een rustige en prettige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Beoordeeld op 8 mei 2022

het was een uitstekende, niet gehorige kamer; we hebben alleen de eerste nacht vanwege de warmte niet best geslapen (hoewel het een prima bed was)
Het ontbijtbuffet was uitstekend (vers sap) en uitgebreid

Beoordeeld op 4 mei 2022

Super, heerlijk hotel, goede service en prima locatie. Fijn gelegen naast hotel. Goede service, vriendelijk personeel. Fietsen konden eenvoudig gestald worden bij stalling naast hotel (OV-chip nodig). Een prima restaurant en ontbijt is goed verzorgd. Uitstekend geslapen. We komen graag een keer terug.

Beoordeeld op 3 mei 2022

Voor de prijs had ik van de kamer wat meer verwacht, maar het is een prima hotel met vriendelijk personeel, en bovendien perfect gelegen. Steeds erg genoten van het ontbijt. Ik zou niet aarzelen om terug te gaan als de gelegenheid zich voordoet.

Datum van verblijf: april 2022