4 weken geleden beoordeeld

Super hotel, heel goede ligging.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede covid 19 maatregelen.
Het ontbijt hebben ze heel goed opgelost, iedereen kreeg een gevulde doos met pistolet, charcuterie, boter en zoetigheden in, en het eitje kan je laten maken op vraag wat je wil en je kan bijbestellen zonder probleem. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 29 juni 2020

Heerlijk genoten van 'onze minivakantie' van 2 nachten. Van aankomst, ontbijt, diner tot vertrek was allemaal super geregeld. Een mooie kamer met een heerlijk bed en kussens. We hebben lekker geslapen! Heerlijk gedineerd voor een voordelige prijs. Alles was super geregeld. Complimenten voor het fantastische team wat er werkzaam is. Van schoonmakers tot de receptie! Echt een aanrader als je dichtbij Den Haag wil overnachten, wel in de rust. Vlakbij station en de stad is op loopafstand te bereiken.

Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Ideale locatie voor een bezoek aan Den Haag en omgeving.
Personeel opvallend aardig, kamer niets op aan te merken en snelle liften!
Op zeer korte loopafstand nieuwe supermarkt en veel eettentjes.
Enige minpuntje was de fietsenstalling die niet voor je eigen fietsen gebruikt zou mogen worden. ( toch gedaan )

— wij hebben fietsen mee en parkeren de auto ca 3 km verder van de stad op de Bezuidenhoutseweg (, besparing dik € 75 voor ruim 3 dagen parkeren ) en hebben ook nog lekker door de duinen gefietst.

Datum van verblijf: juni 2020
Babylon Hotel Den Haag, Guest Services / Front Office van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Ivando1,

Mooie beoordeling waar wij u hartelijk voor willen bedanken. Leuk dat het u zo goed bevallen is.
De fietsenstalling die voor ons hotel staat is bedoeld voor onze eigen fietsen. Alleen daarvoor hebben we een vergunning gekregen. Het kan dus zijn dat de gemeente controleert en de fietsen weg haalt. Gelukkig is dat dus niet gebeurd. ;)

Goede tip om de parkeerkosten te besparen is altijd welkom. :)

Graag tot de volgende keer!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 23 juni 2020

Heerlijke overnachting gehad en zeer vriendelijk personeel! Kamer werd elke dag goed en netjes schoongemaakt! Tevens gaven ze advies wat je kon bezoeken en doen in Den Haag of omgeving. Ook waren er fietsen beschikbaar waardoor je snel en makkelijk kon verplaatsen naar Scheveningen!

Beste meneer/mevrouw Jvandebovenkamp,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw recente verblijf bij ons in het Babylon hotel. Fijn om te lezen dat u goed bent voorzien van de juiste informatie om uw bezoek in Den Haag aangenaam te maken. We hopen u in de toekomst wederom als gast te mogen begroeten.

Beoordeeld op 23 juni 2020

Vond het jammer dat er geen minibar op de kamer was. Verder vond ik het vreemd dat er op kamer 616 geen koud water uit de kraan komt. alle kanten gebruikt van de kraan maar het lijkt mij verkeerd aangesloten te zitten.

Beste daverentenaar,
Vriendelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Goed om te lezen dat het balkon goed in de smaak is gevallen en de vriendelijkheid van de medewerkers u is opgevallen. Al onze kamers zijn voorzien van een koelkast. Een aantal kamertypes zijn voorzien van een gevulde koelkast (minibar), echter niet alle kamertypes. Op onze website is te zien welke kamertypes dit wel hebben en welke niet. Wellicht een goede tip voor een volgend verblijf.

Het is vervelend te lezen dat het niet goed is gegaan met het koude water op de kamer. Uiteraard is onze technische dienst, na uw melding, hiernaar gaan kijken en heeft men dit gerepareerd. Onze excuses dat dit niet goed functioneerde op het moment dat u er gebruik van wilde maken.

Nogmaals dank voor uw beoordeling en tot een volgende keer in Den Haag.

Hartelijke groet,