Beoordeeld op 27 juni 2018

Ik vond het kamer mooie ingericht en stil. Ik had een upgrade gratis gekregen met gratis minibar. De badkamer was schoon en heel functioneel. Het hotel is op loopafstand van uitgaan plekken. Het personeel was heel vriendelijk.

Kamertip: De bedden zijn te zacht.
Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Rob H, General Manager van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Beste LukasQuartz,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen! Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van de upgrade en de gratis minibar! Onze ligging is inderdaad ideaal, zeker als uitvalsbasis voor stad en omgeving.
De complimenten zullen gedeeld worden met ons team!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 juni 2018

Hotel bevindt zich op een geweldige locatie, recht naast het Centraal Station. Niet al te ver richting centrum (op loopafstand van Tweede Kamer) en ook het Malieveld kan je al zien liggen. Service is uitstekend, prima geholpen aan de receptie.

Prijs vond ik persoonlijk wel wat aan de hoge kant, zelfs voor de locatie. Veel lawaai van de gangen komt makkelijk de kamer binnen. Kamers zijn bescheiden voor de prijs en de badkamer is klein van doen. Vreemd dat er geen anti-slip laag in de bad/douche is; je glijdt makkelijk uit.

Zou het hotel adviseren voor een kort verblijf of voor zaken als je niet veel in de kamer hoeft te zijn. Toplocatie en top service, maar daar houd het ook op.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken
Rob H, General Manager van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Beste Bart,

Ten eerste willen wij u bedanken dat u de tijd hebt genomen om uw bevindingen met ons te delen. Wij waarderen uw opmerkingen. Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren. Het is goed om te horen dat uw verblijf naar wens was. Onze ligging is inderdaad ideaal, zeker als uitvalsbasis voor stad en omgeving.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn 1 nachtje geweest met onze dochter van 1. Een babybedje werd geregeld en kregen zelfs een upgrade op mijn verjaardag nog wel.
Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Mooie ruime kamer met mooi uitzicht. Dicht bij de stad en de parkeergarage is onder het hotel. Maar het station is er naast (hier heb je geen last van)

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Rob H, General Manager van Babylon Hotel Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2018

Beste Angela,

Bedankt voor uw vijf-sterren review op Tripadvisor. Erg goed om te lezen dat u genoten heeft van de upgrade! Den Haag is zeker een fantastische stad en onze ligging maakt het verkennen van de binnenstad. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren.

Ik hoop dat u een hele leuke verjaardag heeft gehad en wij kijken er naar u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke vrolijke, service gerichte receptionist ( man), die ook goede duidelijke uitleg gaf over van alles. Mooie kamer, goed bed, uitgebreid ontbijt kortom; zou zo terugkomen
Vlakbij centraal station dus ook het centrum.

Verbleef: juni 2018, reisde met familie

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij waarderen het enorm als gasten zoveel tijd en energie steken in het schrijven van een review die zo in detail gaat. De complimenten zullen worden doorgegeven aan ons team!

Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 20 juni 2018

Heerlijk hotel naast het Centraal station Den Haag. op loopafstand van het Centrum. Openbaar vervoer naar Scheveningen en Haags Gemeentemuseum.
Fijne kamers en een uitstekend ontbijt buffet.Vriendelijke bediening.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Loek,

Wat leuk om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons!
Den Haag is zeker een fantastische stad en onze ligging maakt het verkennen van de binnenstad, het strand of de omliggende steden erg eenvoudig. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren.

Graag tot ziens in ons hotel!