Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 96
Orbitz.comUS$ 96
FindHotelUS$ 96
TravelocityUS$ 96
CheapTicketsUS$ 96
TripadvisorUS$ 96
Beoordeeld op 6 juli 2021

Fletcher Hotel-restaurant Scheveningen is het beste tot nu toe door ons bezochte hotel van de Fletcher groep. Het is splinternieuw, de kamer op de zesde verdieping was ruim en schoon. De bedden zijn aan de zachte kant maar slapen toch goed. De douche gaf een redelijke straal en hier was het enige echte minpunt; de douchevloer liep niet goed af naar de goot en bij het gebruik van de stortdouche stroomde de gehele badkamervloer onder. We keken uit op het casino maar konden met wat moeite ook een stukje zee zien.

Het personeel is allemaal erg vriendelijk, het ontbijt was uitgebreid met een ruime keuze aan fruit, muesli, brood , vleeswaren e.d. De bacon, roerei , pannenkoeken en griltomaten werden vers gemaakt en de koffie was uitstekend van kwaliteit. Er was ook voldoende afstand tussen de tafels. Bij de bar was een ruime keuze aan drank.
We hadden een dag fietsen gehuurd en ook deze waren dik in orde.

De ligging is ook perfect; naast het casino en het circustheater en tegenover het kurhaus, minder dan 100 meter van de boulevard. Tramlijnen 1 en 9 stoppen vlakbij en brengen je binnen 15 minuten in het centrum van Den Haag en lijn 1 rijdt zelfs door tot in Delft.
Scheveningen haven met zijn heerlijke visrestaurants ligt op iets meer dan 2 km.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 30 juni 2021

Mijn vriendin en ik verbleven vorige week twee nachten in de Superior Room op de 7e verdieping. Hierdoor konden wij profiteren van de gereserveerde parkeerplaats in hun parkeergarage onder het hotel.

Een groot pluspunt is de locatie. Het strand, het theater en de bekende pier van Scheveningen zijn op loopafstand. Ook is in dezelfde straat veel te doen, zoals een Holland Casino, Pathé en het Kurhaus. Daarnaast is de tramhalte om de hoek, waardoor een bezoek aan het centrum van Den Haag heel makkelijk is te doen.

De kamer was ruim en netjes. Wij hadden tussen enkele gebouwen door uitzicht op zee en konden aan de andere kant de skyline van Den Haag zien. Met de kamer was weinig mis, maar een strijkijzer- en plank was fijn geweest.

Wij hebben 1x gebruikgemaakt van het ontbijt op de begane grond. Dit was prima verzorgd met enkele warme en koude opties.

Wat ons betreft een aanrader!

Kamertip: De Superior Room (en Suite) biedt de gelegenheid om kosteloos in de ondergrondse parkeergarage te parkeren.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 juni 2021 via mobiele applicatie

Top hotel, wij hadden een superior room geboekt (incl parking) fijne ruime kamer, met een extra bed. Ontbijt is echt top! Heel erg netjes en een goede ligging, vlakbij de boulevard. Super voor een paar dagen er tussen uit.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 april 2021

Wat een prachtig hotel, kamer was erg fijn! En wat een fantastische ligging! Je bent binnen 1 minuut op het strand! We gaan zeker binnenkort nog een keer! Goede service, lekker ontbijt! Allemaal goed geregeld!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021

Goed om te weten, dat deze beoordeling geschreven is in Coronatijd. Dit betekent dat alle faciliteiten van het hotel gesloten waren en de service wellicht anders is dan ‘normaal’. Daarbij ik ben een zeer frequente reizigers, dus let wellicht op zaken die voor anderen van minder belang zijn.

Dit hotel is goed en verdient echt (meer) reviews. Hier de mijne:

Positief:

- In de top van Fletcher hotels (heb er heel wat bezocht). Het hotel is een echt nieuwe Fletcher (dec 2020) en niet een overgenomen hotel. Dat is te zien alles ziet er nieuw en zeer verzorgd uit.
- Meer dan prima prijs-kwaliteitsverhouding, vooral door de lagere prijzen door Corona
- Zeer nette ruime kamer, alles ziet er goed uit. Mooi ingericht, goede geluidsisolatie, goede bedden, klein zitje.
- Er is ook aandacht voor detail en extra services. Zo is er koffiezetapparaat, een kluis, föhn, airco, roomservice en laundry service
- Badkamer met douche is ruim met mooi tegelwerk. Ook hier aandacht voor detail zoals spiegelverwarming, waardoor deze niet beslaat.
- Op de kamer staan een paar echte glazen en ook mokken. Is prettig, in sommige Fletcher hotels staan alleen kartonnen bekers
- Aardig baliepersoneel, zowel bij het in- als uitchecken, er was er oprechte aandacht en interesse. Ook fijn: een grote schaal paaseitjes op de balie.
- Toplocatie: Het hotel ligt letterlijk op een steenworp afstand van de Boulevard en het strand, maar ook direct naar het Circustheater

Aandachtspunten:

- Wel koffiefaciliteiten, maar geen theezakjes
- De douche is deels open, waardoor bij gebruik van de regendouche het water wat verder de badkamer inloopt
- Het uitzicht vanaf mijn kamer was op een drukke weg en sfeerloze gebouwen (er zijn op de bovenste etages wel kamers met zeezicht beschikbaar begreep ik)
- Het hotel van buiten ziet er niet aantrekkelijk uit. Uitstraling van een kantoorgebouw en mist duidelijk logo of kenmerken van een hotelingang.

Kamertip: Als zeezicht belangrijk voor je is, betaal extra voor de hoogste verdieping. Neem zelf theezakjes mee.
Datum van verblijf: maart 2021