“'Echte' kleine Italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen
Dineropties: Bezorgen
6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een hapje eten bij Sapore. Geholpen door een echte Italiaan. Mooie menukaart en heerlijke maaltijden. Met 12 personen is het al vol maar dat gaf niets. Aanradertje vlakbij de Paleistuinen.

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw ben ik hier een broodje gaan eten voor de lunch. De ruimte binnen is klein en de tafeltjes knus, maar meer heb je ook niet nodig om een broodje te eten.

We kozen allebei voor een panini vitello tonato en zagen hoe de broodjes met veel liefde en aandacht bereid werden. En dat proef je: de broodjes waren overheerlijk. Zeker een aanrader en we komen hier terug!

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta pesto en carbonara a la minute vers gemaakt. Met vers gebakken focaccia er bij. Snelle en vriendelijke bediening.

8 april 2016 beoordeeld

Hier afgehaald een paar weken geleden. Alle gerechten waren meer dan goed en de porties ruim. De kok die ons hielp was een echte italiaan en dat valt te proeven. Om uit eten te gaan is het zaakje erg klein; het is dan ook meer om af te halen.

9 oktober 2015 beoordeeld

Prima eten, niet heel sfeervol om te zitten. Ik eet hier af en toe om even snel wat te eten. Voor een avondje uit of als je echt lekker wilt eten, zou ik het niet aanbevelen.

Reizigers die Sapore Homemade Italian Food bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Sapore Homemade Italian Food geweest? Deel je ervaringen!