“Aangenaam”

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd (must) omdat deze zaak een aanrader was. Waren hier met 2 koppels. Goede ontvangst, vriendelijk en gezellig. Eten is speciaal en komt in verschillende kleine gangen op een goede frequentie. Is iets prijziger, maar dat is het wel waard. De uitleg over Ying en Yang klonk wat gemaakt en blasé, en was niet altijd te verstaan met het achtergrondgeluid, dus daar hebben we beleefd geknikt. Het dessertje viel een beetje tegen, heel mooi gepresenteerd, oogstrelend, maar de smaak was wat flets, je verwacht dat er een zoetje en zuurtje doorsmaakt en je eindigt met een smaakbom, dus vandaar niet de allerhoogste score.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten met veel tierelantijntjes die wel een smaakfunctie hebben. Onze 1e keus was niet meer beschikbaar maar de 2e was ook erg goed. Prima wijnkaart voor normale prijzen over een breed gebied. Prijs-kwaliteit is top. Jammer dat de ster er niet meer is maar wij vonden het supergoed! Bediening vriendelijk, vakkundig en beschaafd. Dank jullie!

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en genoten van de opmaak van de gerechten. Echt een aanrader. Maar het is dat er veel brood als sided is het bij zat anders hadden we nog langs de gouden M gemoeten..

4 januari 2018 beoordeeld

Het eten was goed maar de bediening net even te efficient om gezellig te zijn. Wijn, tich een fles van 90 euro, werd dusdanig snel en ongelijk bijgeschonken dat het erg gehaast over kwam..tafel achter je opruimen, even snel wijn bijgieten, met kaart voor volgende tafel onder je hand...niet juist voor zo'n hoogaangeschreven zaak. Het eten was erg lekker en goed bereidt.

26 december 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten en genoten van het kerstmenu. Vriendelijke en vlotte bediening. En dit voor een heel redelijke prijs voor een sterrenrestaurant!

Reizigers die HanTing Restaurant bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In HanTing Restaurant geweest? Deel je ervaringen!