Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Madurodam toegangsbewijs
53 beoordelingen
vanaf US$ 19,66
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig museum,de opstelling heel duidelijk je ziet de koets in een auto veranderen superinteressant

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Het is al weer wat langer geleden dat ik hier ben geweest maar dat was zeker de moeite waard ook al heb je niet zo veel met voertuigen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Waren hier ivm de tentoonstelling van de mini auto’s. Maar er is zoveel meer te zien en alles in showroom conditie. Ja dit is een unieke collectie, vreemd dat we daar nu pas achter kwamen, terwijl we in Rotterdam dus dicht in de buurt wonen. Komen gauw weer terug, waren nog niet op de 1e etage waar een James Bond auto staat.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Heb al een beoordeling over Louwmanmuseum geschreven en nu krijg nog steeds de vraag om een beoordeling te shcrijven

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Mooi gebouw, leuke tentoonstelling over kleine auto's. Er zijn heel veel auto's te zien en de informatie is prima.

Datum van activiteit: juli 2019