Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf US$ 99,97
vanaf US$ 167,37
Beoordeeld op 4 september 2019
Beoordeling van: Madurodam toegangsbewijs

Nederland in het klein. Zien wat typisch Nederlands is en waarin Nederland groot is geworden. Voor kinderen is er genoeg te doen en te beleven, maar ook wij ouderen kregen weer even het gevoel van trots zijn op ons kleine land.

Beoordeeld op 4 september 2019
Beoordeling van: Madurodam toegangsbewijs

Vanaf binnenkomst in het park wordt je aandacht constant gevestigd door allerlei verschillende zaken.
Kinderen kunnen er de hele tijd actief met allerlei dingen daadwerkelijk bezig zijn.
Het houdt voor hen hun aandacht vast en is tevens leerzaam, zelfs voor volwassenen is het zeker een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met vrouw en dochter (8 jaar) dit park bezocht. Het park is mooi opgezet maar is niet Nederland in het klein maar voornamelijk alleen Holland. Jammer. Ik vond het park achterstallig onderhoud hebben. De kermis die draait na inworp van geld doen een hoop attracties het niet. En zo zijn er wel meer. De route op het kaartje is niet logisch. Je zou van 1 naar 2 naar 3 enzovoort verwachten maar dat is niet. De voorstellingen zijn aardig maar niet meer dan dat. Ik vond het te duur voor wat je krijgt.

Madurodam, Klantenservice van Madurodam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Onze excuses voor het ongemak Martijn. We zullen jouw feedback zeker gebruiken en hopen dat je volgende parkbezoek een onvergetelijke ervaring wordt :)

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Was nog nooit in Madurodam geweest en werd na ruim 50 jaar weleens tijd om deze attractie te bezoeken. Het park zag er erg fraai en goed verzorgd uit. Het nut van het separaat bijgeleverde pasje is helaas aan mij ontgaan. Misschien had ik me daar meer in moeten verdiepen, maar we wilden ook niet te lang blijven wegens andere verplichtingen. We hadden ongeveer 2 uur rondgelopen en het is prachtig om te zien hoe ze Nederland in het klein hebben nagemaakt. Wat ik ook heel mooi vond, was dat niet alles statisch was, maar dat je ook auto's en vliegtuigen zag bewegen. Ook het spoor was prachtig aangelegd tussen alle attracties door en ook de vissen in de vele vijvers maakte het geheel dynamisch. Door de hitte was het water wel erg troebel en hadden de vissen het moeilijk om voldoende zuurstof binnen te krijgen. Wellicht zorgen voor een nog betere watercirculatie, waardoor meer zuurstof in het water terecht komt en de vissen het beter hebben. Een geslaagde dag en zeker een aanrader als je kleine kinderen hebt.

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Madurodam toegangsbewijs

Leuk om eens te bezoeken. Het park is wel een beetje aan de kleine kant. Na een paar uur heb je het wel gezien.

Datum van activiteit: augustus 2019

Wat leuk dat je bent langs geweest! Er komen binnenkort nieuwe attracties en het park wordt uitgebreid. We hopen je gauw weer te zien :)