Vandaag geopend: 11:00 - 17:00

vanaf US$ 20,25
vanaf US$ 68,27
vanaf US$ 91,41
Beoordeeld op 28 mei 2018

na zeker 15 jaar was het erg leuk om hier weer eens rond te kijken . er is zoveel vernieuwd en erg leuk .

Beoordeeld op 23 mei 2018

Een geslaagd dagje Madurodam gehad. Tegenwoordig heb je ook interactieve activiteiten voor jong en oud. Nu was het bij ons bezoek een warme dag waardoor deze activiteiten ook leuk waren om te doen, aangezien het vooral activiteiten met water zijn.
Ik was er wel eens eerder geweest, maar toch zijn er dingen die ik nog niet eerder gezien had. Ze veranderen dus toch met regelmaat.

Wij hebben echt een top dag gehad.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Dat ik hier nog nooit naar toe ben geweest in de afgelopen 45 jaren...,.... bedacht ik mij nog voordat wij naar binnen gingen. Achteraf wist ik dus waarom. Stelt dus echt helemaal niets voor. Uurtje toeristen bekijken en hier en daar een huisje, treintje. Na een uur was het hoogtepunt de film over de EK finale in '88 en ons vertrek richting Den Haag. Dat Nederland hier nog zo belangrijk over durft te doen, tulpje, klompje en Madurodam. Schrappen uit je things to do list zou ik zo zeggen, er zijn interessantere dingen in Den Haag. Kleine pre: in vergelijking met de rest in Den Haag is het ook weer niet echt duur..... Daarbij was het er zo *&^druk dat ik vast de enige ben die het niets vond.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Afgelopen week hier geweest omdat het wat minder weer was. Het is erg leuk voor jong en oud. Lange tijd geleden ben ik er geweest en er is veel veranderd. Voor kinderen ideaal want het is niet alleen maar kijken maar ook doen!

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Geslaagd dagje Madurodam gehad met 2 kinderen. Naast de natuurgetrouwe miniatuurgebouwen ook leuke interactieve attracties zoals Nieuw Amsterdam, Dordrecht en de EK 1988. Met de kinderen een volledige dag rondgelopen. Grappig dat er veel miniatuur Alfa Romeo's zijn gebruikt