“Een dagje uit met twee kleinkinderen van 2 en 3 jaar”
Beoordeling van Madurodam

Madurodam
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 16,72*
Vanaf
Toegang tot miniatuurpark Madurodam
Geclassificeerd als nr. 11 van 202 dingen om te doen in Den Haag
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek samen waar een klein land groot in is! Via tientallen interactieve doe-dingen, interactieve filmpjes waarin Madurodammertjes de hoofdrol spelen en de bekende miniaturen, komen de verhalen van Nederland tot leven. Bezoekers, jong en oud, worden uitgedaagd om zelf de handen uit de mouwen te steken. In Madurodam vind je allerlei leuke interactieve ‘doe-dingen’ voor een actief en gezellig dagje uit! Bij de ingang ontvang je de Grote Kaart van Madurodam, een plattegrond met relevante informatie en daarin een scankaart. Met deze scankaart kun je de interactieve schermen in het park activeren. Kom zelf de gezellige sfeer proeven op één van onze mooie terrassen of cafés onder het genot van een drankje en hapje. Als extra service biedt Madurodam nu ook gratis WIFI. Voor de kinderen is er een speeltuin met het thema ‘Waddenzee’ waar ze lekker kunnen uitrazen. Alleen in Madurodam ontdek je samen de verhalen van Nederland waar we trots op zijn!
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag, Toiletten, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

Is heel geschikt ook voor de kleinsten ,maar ga vroeg dan is het nog rustig en eindig dan in de speeltuin van Nijntje

28 mei 2018 beoordeeld

na zeker 15 jaar was het erg leuk om hier weer eens rond te kijken . er is zoveel vernieuwd en erg leuk .

23 mei 2018 beoordeeld

Een geslaagd dagje Madurodam gehad. Tegenwoordig heb je ook interactieve activiteiten voor jong en oud. Nu was het bij ons bezoek een warme dag waardoor deze activiteiten ook leuk waren om te doen, aangezien het vooral activiteiten met water zijn.
Ik was er wel eens eerder geweest, maar toch zijn er dingen die ik nog niet eerder gezien had. Ze veranderen dus toch met regelmaat.

Wij hebben echt een top dag gehad.

22 mei 2018 beoordeeld

Dat ik hier nog nooit naar toe ben geweest in de afgelopen 45 jaren...,.... bedacht ik mij nog voordat wij naar binnen gingen. Achteraf wist ik dus waarom. Stelt dus echt helemaal niets voor. Uurtje toeristen bekijken en hier en daar een huisje, treintje. Na een uur was het hoogtepunt de film over de EK finale in '88 en ons vertrek richting Den Haag. Dat Nederland hier nog zo belangrijk over durft te doen, tulpje, klompje en Madurodam. Schrappen uit je things to do list zou ik zo zeggen, er zijn interessantere dingen in Den Haag. Kleine pre: in vergelijking met de rest in Den Haag is het ook weer niet echt duur..... Daarbij was het er zo *&^druk dat ik vast de enige ben die het niets vond.

Bekijk meer beoordelingen
14 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen week hier geweest omdat het wat minder weer was. Het is erg leuk voor jong en oud. Lange tijd geleden ben ik er geweest en er is veel veranderd. Voor kinderen ideaal want het is niet alleen maar kijken maar ook doen!

In Madurodam geweest? Deel je ervaringen!